Mr.Silver Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Da fyrer du opp en liten prosjekttråd, vil se E30'en din!Beklager for off-topic Pocolav! Får se om jeg slenger ut bildene å legger fram planene mine en dag jeg får tid Har iallefall jævlig mye bilder av den om jeg finner de Beklager OT i tråden din ja Olav
Olav Otterlei Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Ah, okey Skal gjøre det samme med min når den tid kommer, gleder meg så sinnsykt! Skal se "nesten fabrikkny" ut i et par dager før den blir skitten ;D Ser jo så mye freshere ut lell om d er under Beskytter også sinnsykt mye
Olav Otterlei Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Trodde den var tilnærmet rustfri, men har jo vært rammebytte på denne bilen. Slik at fra baksetet og bakover er det litt rust. Grunnet det er det eneste som er igjen av orginal bilen som har gått på sunnmøre i mange år. Fronten er tysk.. så godt som rustfri. Eneste rusta jeg har igjen nå er i takluka, som skal skiftes, også litt i det ene dempertårnet.. Såpass ja..hvorfor ikke bytta ut hele ramma? jaja Er vel ikke akkurat så rammet da egentlig av rust fin arbeid Der kom endelig stoffet du brukte også ja hehe.. Reglene var vell at du kunne ta en del bil fra tyskland og skøyte sammen med din gamle bil. Feks. frontskadet, så beholdt de hekken, slik som på min også slo de inn rammenummeret til den opprinnelige norske bilen på batteriplata framme i bilen Høres helt sinnsykt ut spørr du meg Skummelt Menmen så lenge den er rett og slikt så har d vel ingenting og di.
Olav Otterlei Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Da fyrer du opp en liten prosjekttråd, vil se E30'en din!Beklager for off-topic Pocolav! Får se om jeg slenger ut bildene å legger fram planene mine en dag jeg får tid Har iallefall jævlig mye bilder av den om jeg finner de Beklager OT i tråden din ja Olav Flæsk ut nå bilde no sjømann
JonasD Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Dette blir bra! Averøy ja, er ikke sååå langt unna Stiller du opp på noen treff neste år kanskje?
Olav Otterlei Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Langt unna fra hvor ? Ja jeg skal på hvert eneste treff med bimmern neste år Hvor det skjer hen da utenom de på Rudskogen, Lånke og Våler?
JonasD Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Fra Sunndal Nesj, det er vel bare små treff, bmwccn i Molde, Moldestuket, Gatebil festival i Surnadal ++
Olav Otterlei Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Fra Sunndal Nesj, det er vel bare små treff, bmwccn i Molde, Moldestuket, Gatebil festival i Surnadal ++ Ja man har vel å stille opp når det først er noe som skjer
Mr.Silver Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Alt er lovlig på bmwn Det som er gjort er godkjent Ble gjort i 1994 Kommer bilder av min når jeg har fått funnet alle bildene på stasjonær pcn
Olav Otterlei Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Alt er lovlig på bmwn Det som er gjort er godkjent Ble gjort i 1994 Kommer bilder av min når jeg har fått funnet alle bildene på stasjonær pcn Supert Når kommer du hjem da?
Mr.Silver Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Alt er lovlig på bmwn Det som er gjort er godkjent Ble gjort i 1994 Kommer bilder av min når jeg har fått funnet alle bildene på stasjonær pcn Supert Når kommer du hjem da? kom hjem på tirsdag Så nå skal jeg være hjemme til neste år hehehe
Olav Otterlei Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Alt er lovlig på bmwn Det som er gjort er godkjent Ble gjort i 1994 Kommer bilder av min når jeg har fått funnet alle bildene på stasjonær pcn Supert Når kommer du hjem da? kom hjem på tirsdag Så nå skal jeg være hjemme til neste år hehehe Okey...få ut noen bilder da
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Da var prosjekt tråden laget Følg linken i signaturen
Olav Otterlei Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Da har jeg vært i verkstedet og montert opp alt. Satt oppi bakstillinga, skrudd sammen alt under, lufta bremser og fått på skoa igjen. Mangler bare å få stilt inn camberen riktig foran og bytte til PF på stabstag foran og montere stabstag i bagasjerom og motorrom. Så må det prøvekjøres, gleder meg som en unge til i morra :) Så er det vel bare å begynne på karosseriet Skal legge ut flere bilder av understellet i morra. Da er den kommet på bakken igjen Diffenbremsen fungerte å gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå