Simon S Arvesen Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 "Diffenbremsen fungerte å gitt Smile " Kjekt du har fått det på plass og fått testet diffen funker
Olav Otterlei Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 "Diffenbremsen fungerte å gitt Smile "Kjekt du har fått det på plass og fått testet diffen funker Hehe Jada...får prøve litt på veien i morgen..justere inn camber foran og bak riktig og demperne riktig
Olav Otterlei Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Vært ute og prøvekjørt ett par dager nå..syyyyk forskjell på hele bilen med understellet Diffen fungerte, men skulle vært noen flere % sperre noen ganger Nå blir d dårli med update på ei stund p.g.a. har sykdommen Leukemi og er til Oslo for benmargstransplantasjon Men satser på d blir updates over nyttår kanskje
winchester Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Hvor mange % er den på? 25%? Burde da holde det til en solid B25-motor. Lykke til med benmargtransplantasjonen!
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 hvis sperra er bra så skal det holde i massevis med 25%. Det jeg har på min E30 og det har holdt i to harde år på veien Lykke til med transplantasjonen da Olav
Olav Otterlei Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Hvor mange % er den på? 25%? Burde da holde det til en solid B25-motor. Lykke til med benmargtransplantasjonen! 25 % ja ja får nå holde i første omgang hvertfall
Olav Otterlei Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 hvis sperra er bra så skal det holde i massevis med 25%.Det jeg har på min E30 og det har holdt i to harde år på veien Lykke til med transplantasjonen da Olav Hehe, okey Takk for det du
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Stå på Olav..!! Du kommer sterkere tilbake over nyttår, helt sikkert.
Olav Otterlei Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Stå på Olav..!! Du kommer sterkere tilbake over nyttår, helt sikkert. Jeppz
trinengd Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 kjører hardt .. kjører stil du gutten min
Olav Otterlei Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 kjører hardt .. kjører stil du gutten min Mhm hvor er bilen din da?
trinengd Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 kjører traktor jeg.. trenger ingen bil da vettu!! og innimellom er jeg så heldig at jeg får sitte på med en bråkete bmw da... hihi
Olav Otterlei Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 kjører traktor jeg.. trenger ingen bil da vettu!! og innimellom er jeg så heldig at jeg får sitte på med en bråkete bmw da... hihi Pass munnen din unge frøken!
Jørgen Lie Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Må du ta på deg arbeidsklær å stikke ut til E30`n Olav..! Våren kommer raskere enn vanlig i år Det har nemlig jeg bestemt!!
Olav Otterlei Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Må du ta på deg arbeidsklær å stikke ut til E30`n Olav..! Våren kommer raskere enn vanlig i år Det har nemlig jeg bestemt!! Ja jeg har kjøpt inn alt nå for å pusse den ned. Får se om formen drar seg til snart. Ta litt dag etter dag Hehe..ja det har du nok lagt et kall på nå tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå