Olav Otterlei Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Her har det vært stille innpå gitt, men det har skjedd mere i verkstedet. Skulle vel egentlig være ferdig med bilen til 1.mai treffet, men det var det vel bare og glemme Ble mere pussing enn jeg hadde venta, men nå havner den vell i lakk-boksen i begynnelse av neste uke mest trolig, så vi skal hvertfall stille opp på GS-treffet i slutten av mai. Har noen bilder slik den er i dag, men skal ta flere nå etterhvert Valsa hjulbuene så sparkling må til for å få det rett igjen. Grommhjul
Mr.Silver Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Ser da bra ut dette Olav Stå på vilje du tydeligvis hehe.. Har faktisk gjort litt når jeg var hjemme jeg også Har endel jobb forran meg..
Olav Otterlei Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 Ser da bra ut dette Olav Stå på vilje du tydeligvis hehe.. Har faktisk gjort litt når jeg var hjemme jeg også Har endel jobb forran meg.. Joda, det kommer seg etterhvert vettu...men ting tar tid Ja du må se til og bli ferdig nå snart Hvor har du verksted hen?
Mr.Silver Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Ser da bra ut dette Olav Stå på vilje du tydeligvis hehe.. Har faktisk gjort litt når jeg var hjemme jeg også Har endel jobb forran meg.. Joda, det kommer seg etterhvert vettu...men ting tar tid Ja du må se til og bli ferdig nå snart Hvor har du verksted hen? Lenge til jeg er ferdig, skal skifte mye blekk enda Har verksted nedi brunsvika
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Etter lange kvelder og økter de siste ukene er d endelig kommet lakk på bilen \:D/ Bilen er lakket orginalfarge Zinnoberrot men ble litt lysere på bildene enn den virkelig er. Nå starter bare montering
Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Se der ja Kommer en tur over neste uke å fikser dørlåsen, samt få sammen takluke osv Dette blir bra Olav
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Se der ja Kommer en tur over neste uke å fikser dørlåsen, samt få sammen takluke osv Dette blir bra Olav Okey..eller jeg kommer rasende på Smøla på fredan kansje
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Pent! Hva er planer for hjul og senk? Hjula jeg har på nå er brock 9x16 og monter nytt senkesett 60/40 Ventes vel inn brock 10x17 & 8,5x17
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Vært om montert i dag..men mye gjenstår ikke mitt skilt da
Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Dette blir braaaa Olav Om du kommer på smøla, sjekk flo å fjære sånn at du ikke ødelegger fronten din.. Optimalt tidspunkt for flate fergelemmer er tre timer før og etter flo "BMW 530d"
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Dette blir braaaa Olav Om du kommer på smøla, sjekk flo å fjære sånn at du ikke ødelegger fronten din.. Optimalt tidspunkt for flate fergelemmer er tre timer før og etter flo "BMW 530d" Håper det Ja det kan vel være lurt Været må jo være bra da selvfølgelig Frontleppa har jeg ordna bare hutigkoblinger på for sånne tilfeller \:D/
Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Dette blir braaaa Olav Om du kommer på smøla, sjekk flo å fjære sånn at du ikke ødelegger fronten din.. Optimalt tidspunkt for flate fergelemmer er tre timer før og etter flo "BMW 530d" Håper det Ja det kan vel være lurt Været må jo være bra da selvfølgelig Frontleppa har jeg ordna bare hutigkoblinger på for sånne tilfeller \:D/ Jepps Satse på d Hehe, du har d?? smart opplegg men fortsatt litt tricky med sideskjørt kan være da..
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Dette blir braaaa Olav Om du kommer på smøla, sjekk flo å fjære sånn at du ikke ødelegger fronten din.. Optimalt tidspunkt for flate fergelemmer er tre timer før og etter flo "BMW 530d" Håper det Ja det kan vel være lurt Været må jo være bra da selvfølgelig Frontleppa har jeg ordna bare hutigkoblinger på for sånne tilfeller \:D/ Jepps Satse på d Hehe, du har d?? smart opplegg men fortsatt litt tricky med sideskjørt kan være da.. Hehe Ja sant d..får last ned en tidevannstabell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå