Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her har det vært stille innpå gitt, men det har skjedd mere i verkstedet. Skulle vel egentlig være ferdig med bilen til 1.mai treffet, men det var det vel bare og glemme :) Ble mere pussing enn jeg hadde venta, men nå havner den vell i lakk-boksen i begynnelse av neste uke mest trolig, så vi skal hvertfall stille opp på GS-treffet i slutten av mai. [-o<

Har noen bilder slik den er i dag, men skal ta flere nå etterhvert :)

xkvqabin1pvujrf3rwyv.jpg

Valsa hjulbuene så sparkling må til for å få det rett igjen.

g90wc0517w0cphhe8hsl.jpg

Grommhjul :applause:

Skrevet
Ser da bra ut dette Olav :) Stå på vilje du tydeligvis :) hehe..

Har faktisk gjort litt når jeg var hjemme jeg også :) Har endel jobb forran meg..

Joda, det kommer seg etterhvert vettu...men ting tar tid :)

Ja du må se til og bli ferdig nå snart :) Hvor har du verksted hen?

Skrevet
Ser da bra ut dette Olav :) Stå på vilje du tydeligvis :) hehe..

Har faktisk gjort litt når jeg var hjemme jeg også :) Har endel jobb forran meg..

Joda, det kommer seg etterhvert vettu...men ting tar tid :)

Ja du må se til og bli ferdig nå snart :) Hvor har du verksted hen?

Lenge til jeg er ferdig, skal skifte mye blekk enda ;)

Har verksted nedi brunsvika :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Etter lange kvelder og økter de siste ukene er d endelig kommet lakk på bilen \:D/

Bilen er lakket orginalfarge Zinnoberrot men ble litt lysere på bildene enn den virkelig er.

Nå starter bare montering :)

wg8fw8j2mo3jl2jusd79.jpg

s7pxkjjac6nfyd2dxock.jpg

05hj79x76w3y3pew8uth.jpg

lotuql0kf3naxjbr28op.jpg

Skrevet

Dette blir braaaa Olav :D Om du kommer på smøla, sjekk flo å fjære sånn at du ikke ødelegger fronten din.. Optimalt tidspunkt for flate fergelemmer er tre timer før og etter flo :)

"BMW 530d" :P

Skrevet
Dette blir braaaa Olav :D Om du kommer på smøla, sjekk flo å fjære sånn at du ikke ødelegger fronten din.. Optimalt tidspunkt for flate fergelemmer er tre timer før og etter flo :)

Håper det :) Ja det kan vel være lurt :) Været må jo være bra da selvfølgelig :) Frontleppa har jeg ordna bare hutigkoblinger på for sånne tilfeller \:D/

Skrevet

Håper det :) Ja det kan vel være lurt :) Været må jo være bra da selvfølgelig :) Frontleppa har jeg ordna bare hutigkoblinger på for sånne tilfeller \:D/

Jepps :) Satse på d ;) Hehe, du har d?? smart opplegg ;) men fortsatt litt tricky med sideskjørt kan være da.. :)

Skrevet

Jepps :) Satse på d ;) Hehe, du har d?? smart opplegg ;) men fortsatt litt tricky med sideskjørt kan være da.. :)

Hehe :mrgreen: Ja sant d..får last ned en tidevannstabell. :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...