Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Liten luring du Olav Blir muligens M-tech stoler forran på meg nå Ikke strøkne da, men bedre enn de Cobra-jalla-opplegget som ikke er orginal
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Du d Det liker vi vettu, ja men det går ann å fikse vettu etterhvet
Olav Otterlei Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Kom igjen flere da...kom med innspill
Laudrup Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Så veldig fint ut detta. Skal straks lakkere min også, gleder meg.. Øyelokk hadde gjort seg om du ikke har det liggende?
CV-Erik Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Ser meget bra ut detta! Syns ikke du skal ha øyelokk, penere uten
Olav Otterlei Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Så veldig fint ut detta. Skal straks lakkere min også, gleder meg.. Øyelokk hadde gjort seg om du ikke har det liggende? Ja er virkelig noe man kan glede seg til d når den er ferdi lakkert Har øyelokk liggende ja, men usikker på om jeg skal ha de på når jeg har sorte DE
Olav Otterlei Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Ser meget bra ut detta! Syns ikke du skal ha øyelokk, penere uten Ja er nesten enig med du Får ta de av og på etter dagsforma
Olav Otterlei Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Tøff bil! Hører du er spesialist på taklukevaiere
Olav Otterlei Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Vært i verkstedet i dag også En del ekstra som er kommet på Intriøret er kommet på plass...shining igjen Fikk montert ett stabstag bak i dag også
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Ivrig nå Mister blir skikkelig bra det her Olav !!! Handla stab-stag jeg også faktisk.. Montere d i helga tenker jeg
CV-Erik Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Ser meget bra ut detta! Syns ikke du skal ha øyelokk, penere uten Ja er nesten enig med du Får ta de av og på etter dagsforma Hehe;p Likegreit det! Tar vel ikke lange tia og ta de av/på så!
Olav Otterlei Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Ivrig nå Mister blir skikkelig bra det her Olav !!! Handla stab-stag jeg også faktisk.. Montere d i helga tenker jeg Må peis på vettu :)Det må du gjøre vettu, fort gjort Lykke te i dag ja!
Olav Otterlei Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Ser meget bra ut detta! Syns ikke du skal ha øyelokk, penere uten Ja er nesten enig med du Får ta de av og på etter dagsforma Hehe;p Likegreit det! Tar vel ikke lange tia og ta de av/på så! Nope
Østgaard Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Dette blir bra Var du på trekk i helga da? Edit: Treff ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå