dalliz Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei! Vurderer å selge min 325ci M-sport. Utrolig god bil med så og si ALT utstyr! Eid av entusiast siden 2001! Sjelden bil å få tak i om dagen! Motor: 325, 192hk Årsmodell: 2001 KM: 135000 Pris: 249000,- + reg. Tar innbytte Legger ved noen bilder og link til annonse http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19081702 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw999 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 fin bil! ! ! bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 kansje litt domt spørsmål. mn skakje dr vere en sjærm når der er navigasjon.? er prisen satt lr er d lov med bud.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 kansje litt domt spørsmål. mn skakje dr vere en sjærm når der er navigasjon.? er prisen satt lr er d lov med bud.? Det er business-navi. Altså skjerm med piler osv, ikke kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 aaa.. då sjønner eg thanks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Hva slalgs bil er det du er interessert i å ta i innbytte? Er det denne som var til salgs hos Strømmen Bilformidling i Hønefoss for kort tid siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalliz Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Hva slalgs bil er det du er interessert i å ta i innbytte?Er det denne som var til salgs hos Strømmen Bilformidling i Hønefoss for kort tid siden? Tar egentlig det meste i bytte. Men om tar såklart ikke biler jeg ikke kan bli kvitt i bytte. Stemmer at bilen sto hos Strømmen bilformidling. Ble solgt for en kunde hos de. Ble også oppringt i dag fra tidligere eier som ville høre at alt var bra. Dette var riktig nok mannen som startet BMW klubben i Norge for mange mange år siden! Så kan med sikkerhet si at denne bilen er håndplukket fra øverste hylle i Tyskland i 2001! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalliz Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 kansje litt domt spørsmål. mn skakje dr vere en sjærm når der er navigasjon.? er prisen satt lr er d lov med bud.? Er nok bare en pil-navigasjon. Funker helt greit, men jeg må innrømme at jeg bruker den ikke. Prisen er egentlig det den er. Fått en del spørsmål om innbyttebiler/sykler, men har valgt å avvente litt til det kommer en fin bil i bytte Derfor la jeg den også ut her for kunne helst tenke meg en BMW i bytte Om ikke gjør det meg ingenting å beholde bilen. Beste bilen jeg har hatt noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Dette var en meget fin 325 ,, Lurer på e 46 igjen .. Helst face lift da men Diskutabel pris ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalliz Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Var tenkt på facelift jeg også når jeg skulle kjøpe meg igjen en e46. Men av alle de som ligger ute på markedet så er det ingen som har en god pris, eller noen som er villig til å gå ned i pris. Så da ble det uaktuelt for meg. Men for de som kommer å vil kjøpe bilen på ren handel, eller har en bra bil til en bra pris i innbytte kommer vi nok til å bli enig. Selv om jeg tidligere har sagt at jeg selger til den prisen, eller beholder bilen! For dette er absolutt ingen bil jeg vil bli kvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalliz Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 bud nokken? Fått en del tilbud om innbytte, men mulig jeg tar imot seriøse bud på ren handel Men kan også ta innbytte i kurrant bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg