E30Frelst Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei, jeg er oppslukt av den tyske bilprodusenten BMW. Nicket mitt sier vell sitt. Jon, har også et bra poeng! Hvis ikke du likte idèen hans, kan du prøve min måte. Kappkjør med en Porsche 911 Turbo på rv 3 gjennom Østerdalen. Etter ca 80km blir du tatt igjen av en Audi A4 stv, MED blålys. Det endret mitt syn på BMW i et hundredels sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Har blitt hektet på BMW og lurer på hva jeg kan gjøre. Noen råd? du kan ta forbikjøring i 103km/t i nedsatt 60sone på e6. Du finner sted og anledning ved Stange i Hedmark. Min bmwfili forsvant i 2måneder (,men nå er den kommet tilbake). Er ikke å anbefale, men om du virkelig må "ut av det", så er det verdt et forsøk;) Jeg tørr faktisk påstå at det er billigere å fortsette å ha BMW interessen da... Tenk alle pengene du må bruke på taxi (når du bor i distriktet ihvertfall), samt all medisinen du må kjøpe for å ikke utvikle senskader av all busskjøringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 E30Frelst - hva endret synet ditt seg til? Og btw, du kunne jo kjøpt deg en Bmw? og om du har en, så kjøp deg en til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Ingen vei tilbake etter å ha kjørt en BMW! sånn er det bare! folk blir fristet.. til og prøve ett annet merke ....... men så plutselg blir det BMW igjen! For min del blir jeg alltid!(Håper jeg) at jeg bestandig kan ha en bmw stående!i mitt eie å det ligger dype følelser bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 E30Frelst - hva endret synet ditt seg til?Og btw, du kunne jo kjøpt deg en Bmw? og om du har en, så kjøp deg en til:D "FAEN! MÅ HA STØRRE MOTOR! DRITTBIL! KOMMER MEG IKKE UNNA ONKEL BLÅ ENGANG!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Okei, var noe sånt jeg tenkte meg.. Kjipt det gitt.. større motor kan da alltids ordnes;D god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå