xsivke Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Har blitt hektet på BMW og lurer på hva jeg kan gjøre. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Tror ikke jeg kan hjelpe! Angrepet av akkurat samme basill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Pleie bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Noen råd? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Just go with the flow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei, jeg heter Tom, og jeg er BMW-avhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei, jeg heter Lars og er BMWliker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei jeg heter Dan å er BMWoman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei, jeg heter Fredrik og er BMW frelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Tja.. prøvekjøre en Porsche, Ferrari, Lotus eller lignende burde hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Hehe Bra kjøring på vålerbanen, morsomt å se... skulle likt å se deg klare det med en Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Har blitt hektet på BMW og lurer på hva jeg kan gjøre. Noen råd? Da har du to valg. 1. Sjekk lommeboka di. Er du tilfreds så kan du fortsette. 2. Hvis nei på spørsmål 1, blokker bimmers.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Lommeboka finner jeg ikke Men det er nok bare å fortsette Altså = 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 My point exactly... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Har blitt hektet på BMW og lurer på hva jeg kan gjøre. Noen råd? du kan ta forbikjøring i 103km/t i nedsatt 60sone på e6. Du finner sted og anledning ved Stange i Hedmark. Min bmwfili forsvant i 2måneder (,men nå er den kommet tilbake). Er ikke å anbefale, men om du virkelig må "ut av det", så er det verdt et forsøk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå