Gå til innhold

Hauso's 02 Touring prosjekt:) Oppdatert 5. februar 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo takk for det Dahle! Gjør så godt jeg kan:P Joda, bil er livet, men utenom det, så er det dårlig:P Men uansett, jeg kose meg med det :D Kommer noen bilder nu også, skal bare få de inn på photobucket først:D

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stå på. Her har du gjort en bra jobb. Hvor tykk sveisetråd bruker du.?

Takk!:D Bruker 0.8 er det vel.. Er 0.6 eller 0.8 som er brukbart til bil, har jeg blitt fortalt. Synes det funker fint med 0.8 :)

Skrevet

Da er det dags for enda en update! Det virker som om bildene nå stemmer med hvor langt jeg er kommet, for jeg holder på med kanalen i skrivene stund. Eller.. skal gjøre den ferdig i morra :P

Så planen er å bli ferdig sveiset i morra! Dere aner ikke hvor digg det skal bli! Da går ting plutselig mye fortere enn vanlig, og vips, så stod bilen der :D

Satser på å få ferdig utfylt salgsmld av forrige forrige forrige eier av bilen i løpet av uka også. Så dette ser ut som det går veien:)

Uansett, hakke gjort stort i helga, fordi jeg fikk besøk av lady, og ho er ikke dødsfan av bilmekking.. Men siden ho er dødsfan av hest, så hender det jeg må være med i stallen! Jeg er ikke dødsfan av hest, så idag tok jeg hevn! mohahah! Uansett, her er et par bilder av det jeg holder på med NU:)

Litt råttent, men bare bakerste delen.. Hadde ikke hjerte til å ta hele kanalen, da den er helt fin i forkant :D

HPIM1376.jpg

HPIM1377.jpg

HPIM1378.jpg

HPIM1379.jpg

HPIM1380.jpg

Og her fikk jeg jaggu lurt ho ut i verkstedet ja! hah!

HPIM1382.jpg

Og her fikk a et bilde av sjefen sjøl dypt konsentrert!

HPIM1383.jpg

Dette var dagens update! Kommer tilbake i morra, med mer superspennende bilder som dere kan se på :D Vet dere gleder dere ;)

God natt venner!

Skrevet

Fy faen du har ståpå vilje. :o

Skjønner ikke at du gidder. XP Kunne jo heller laget deg en egen bil med eget design :P

Neida, fin bil. Stå på. ;)

Skrevet

I dag er jeg offesielt ferdig å sveise! :D Det er utrolig deilig å tenke på!!!1 kommer til å sove godt i natt for å si det sånn :D Så i morra skal jeg forsøke å få slipt bilen ferdig under, for så å sause den inn med bruox, deretter arcanol! Kommer noen bilder i kveld, vi snakkes:)

Takk for kommentarer btw! Ess10: jo takk for det :) Er mye jobb det her ja. Men motivasjon kommer i mange former, bl.a når dere kommenterer:) Hyggelig å vite at folk liker det man holder på med:)

og Østgaard: Ja, her blir det bare sugemotor for min del, men den skal opp til neste vinter den å, for å bli lekt litt med:) Kan ikke ødelegge en så fin bil med turbo, spør du meg:)

Skrevet

Nå er det ut å ha på 2 strøk med Brunox:D Begynner å ligne noe nå ja^^ Skal prøve å få ut noen bilder i kveld:) Ha en fin dag:D

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...