Gå til innhold

Hauso's 02 Touring prosjekt:) Oppdatert 5. februar 2010!

Hauso
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det dags for enda en update! Det virker som om bildene nå stemmer med hvor langt jeg er kommet, for jeg holder på med kanalen i skrivene stund. Eller.. skal gjøre den ferdig i morra :P

Så planen er å bli ferdig sveiset i morra! Dere aner ikke hvor digg det skal bli! Da går ting plutselig mye fortere enn vanlig, og vips, så stod bilen der :D

Satser på å få ferdig utfylt salgsmld av forrige forrige forrige eier av bilen i løpet av uka også. Så dette ser ut som det går veien:)

Uansett, hakke gjort stort i helga, fordi jeg fikk besøk av lady, og ho er ikke dødsfan av bilmekking.. Men siden ho er dødsfan av hest, så hender det jeg må være med i stallen! Jeg er ikke dødsfan av hest, så idag tok jeg hevn! mohahah! Uansett, her er et par bilder av det jeg holder på med NU:)

Litt råttent, men bare bakerste delen.. Hadde ikke hjerte til å ta hele kanalen, da den er helt fin i forkant :D

HPIM1376.jpg

HPIM1377.jpg

HPIM1378.jpg

HPIM1379.jpg

HPIM1380.jpg

Og her fikk jeg jaggu lurt ho ut i verkstedet ja! hah!

HPIM1382.jpg

Og her fikk a et bilde av sjefen sjøl dypt konsentrert!

HPIM1383.jpg

Dette var dagens update! Kommer tilbake i morra, med mer superspennende bilder som dere kan se på :D Vet dere gleder dere ;)

God natt venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg offesielt ferdig å sveise! :D Det er utrolig deilig å tenke på!!!1 kommer til å sove godt i natt for å si det sånn :D Så i morra skal jeg forsøke å få slipt bilen ferdig under, for så å sause den inn med bruox, deretter arcanol! Kommer noen bilder i kveld, vi snakkes:)

Takk for kommentarer btw! Ess10: jo takk for det :) Er mye jobb det her ja. Men motivasjon kommer i mange former, bl.a når dere kommenterer:) Hyggelig å vite at folk liker det man holder på med:)

og Østgaard: Ja, her blir det bare sugemotor for min del, men den skal opp til neste vinter den å, for å bli lekt litt med:) Kan ikke ødelegge en så fin bil med turbo, spør du meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...