Hauso Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Jo takk for det Dahle! Gjør så godt jeg kan:P Joda, bil er livet, men utenom det, så er det dårlig:P Men uansett, jeg kose meg med det Kommer noen bilder nu også, skal bare få de inn på photobucket først:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Stå på. Her har du gjort en bra jobb. Hvor tykk sveisetråd bruker du.? Takk! Bruker 0.8 er det vel.. Er 0.6 eller 0.8 som er brukbart til bil, har jeg blitt fortalt. Synes det funker fint med 0.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Da er det dags for enda en update! Det virker som om bildene nå stemmer med hvor langt jeg er kommet, for jeg holder på med kanalen i skrivene stund. Eller.. skal gjøre den ferdig i morra Så planen er å bli ferdig sveiset i morra! Dere aner ikke hvor digg det skal bli! Da går ting plutselig mye fortere enn vanlig, og vips, så stod bilen der Satser på å få ferdig utfylt salgsmld av forrige forrige forrige eier av bilen i løpet av uka også. Så dette ser ut som det går veien:) Uansett, hakke gjort stort i helga, fordi jeg fikk besøk av lady, og ho er ikke dødsfan av bilmekking.. Men siden ho er dødsfan av hest, så hender det jeg må være med i stallen! Jeg er ikke dødsfan av hest, så idag tok jeg hevn! mohahah! Uansett, her er et par bilder av det jeg holder på med NU:) Litt råttent, men bare bakerste delen.. Hadde ikke hjerte til å ta hele kanalen, da den er helt fin i forkant Og her fikk jeg jaggu lurt ho ut i verkstedet ja! hah! Og her fikk a et bilde av sjefen sjøl dypt konsentrert! Dette var dagens update! Kommer tilbake i morra, med mer superspennende bilder som dere kan se på Vet dere gleder dere God natt venner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Fy faen du har ståpå vilje. Skjønner ikke at du gidder. XP Kunne jo heller laget deg en egen bil med eget design Neida, fin bil. Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Utrolig tøft prosjekt Artig å se på noe annet en e30 turbo prosjekt. Fortsett å legge ut mange bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 I dag er jeg offesielt ferdig å sveise! Det er utrolig deilig å tenke på!!!1 kommer til å sove godt i natt for å si det sånn Så i morra skal jeg forsøke å få slipt bilen ferdig under, for så å sause den inn med bruox, deretter arcanol! Kommer noen bilder i kveld, vi snakkes:) Takk for kommentarer btw! Ess10: jo takk for det Er mye jobb det her ja. Men motivasjon kommer i mange former, bl.a når dere kommenterer:) Hyggelig å vite at folk liker det man holder på med:) og Østgaard: Ja, her blir det bare sugemotor for min del, men den skal opp til neste vinter den å, for å bli lekt litt med:) Kan ikke ødelegge en så fin bil med turbo, spør du meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Nå er det ut å ha på 2 strøk med Brunox:D Begynner å ligne noe nå ja^^ Skal prøve å få ut noen bilder i kveld:) Ha en fin dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Sorry for at det er dårlig med updates. Men det ligger en oppdatert tråd på www.bmwccn.no/02classic. Orker ikke ha 2 tråder, så holder meg til den, da folk vet alt om disse bilene der. Bare å titte, om dere vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå