SteffenM2 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Mekonomen har slipesett til M10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Haha, stå på Magnus. Her har du jobb ut "skole"året hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Haha, stå på Magnus. Her har du jobb ut "skole"året hvertfall! Hei Espen:D Koselig å se deg her inne:D Jo, fy faen:p er i verkstedet ca 6- 14 timer hver dag, så jeg satser på å klare det, men det er egentlig pengene det står på hva skjer i Sandefjord for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hei hå! Nå kommer det snart noen bilder:) Men ett spørsmål: Vet noen her inne om man kan bruke senkesett fra e21, på en 2002:) takker for svar;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hei ja, har jo vært her siden før jeg kjøpte førstebilen. men ja Her skjer det lite gitt, samme gamle. Sfj suger xD.. Kom med bilder, moro å følge med! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hei ja, har jo vært her siden før jeg kjøpte førstebilen. men ja Her skjer det lite gitt, samme gamle. Sfj suger xD.. Kom med bilder, moro å følge med! =) Hehe, kjipt.. Jepp, tipper jeg kommer med noen bilder i kveld! Sveising er vel det neste som står for tur, men jeg må bare øve meg litt til først:P Hils til Elin da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Faen! Var nesten ferdig med å laster opp bilder her, da jeg fikk lukka tabben.. Argh! Bæder! Jaja, Prøver igjen:p gjort litt siden sist, bl.a motor, gear, for og bakstilling. Fått god hjelp av Jakobinator i klassen min! (The Ford guy).. hehe da kommer det litt bilder, så len dere tilbake og nyt?! hehe Sjefen inspiserer.. Sjefen var vel kanskje Jakob. " Litt høyere, vent litt, høyere, slapp av.. bla bla :D" Der var den nesten ute i hvertfall:) Motoren og linselusa! Takk til Astrid for snapshots! hehe;D Der var det tomt gitt:) Nå står "restene" for tur! Forstillinga up next! (Down next passer kanskje bedre?) Here's Jakob Thunder! Formann i Angliaklubben btw! Utrolig koselig fyr! Her har vi en sånn sikringsgreie på Tysk, og en på Engelsk.. Noen som vet hvorfor de ikke er like? Forstilling nede:) r4 on a pall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Utrolig kult prosjekt du har Hauso Ser at du vertfall har mange sene kvelder med rust sveising foran deg! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Utrolig kult prosjekt du har Hauso Ser at du vertfall har mange sene kvelder med rust sveising foran deg! Keep up the good work! Jo takk for det:) blir lite rustsveising, da jeg skal få et nytt karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Fått ut alt interiøret, utenom taktrekk. Vinduene taes ut i neste uke en gang, og nå holder jeg på å slipe ned bakstillinga, for så å lakkere den. Får snart det nye karosseriet, så da blir det ikke alt for lenge til lakkering. Regner med å ha det lakkert før jul en gang:) Må bare finne noen som kan låne meg penger før jeg kommer meg noe videre. Noen her som vet om det er vanskelig å ta ut/ sette inn vinduene på en 02? Kommer noen bilder snart, glemte kameraet på verkstedet:) God natt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 enda et 02 kaross? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 noe liv i 02'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Ja mann! Den er blitt en annen 02, men det jobbes som faen. Har ikke oppdatert her på lenge, tenkte jeg skulle det snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Stå på! Dette er flotte gamle biler. Her er litt inspirasjon (inkaorange er forresten mitt forslag til farge om du ikke har lakkert den enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Ja, Inka er en fin farge;) Har bestemt meg for å lakkere i orginalfargen. Altså Malaga. En mørkelilla/burgunderish farge. Denne liker jeg godt:) Får aldri somla meg til å legge ut bilder, og nå er kamera i verkstedet.. -__- Men bilen blir antakelig ferdig sveisa i løpet av en ukes tid. Da blir det å male inni, slipe under, male under, og pusse ned hele bilen til bart stål.. Skal på skoletur til Budapest den 15. feb, så mest mulig skal være gjort innen da. Håper på å ha den ferdig malt inni, og slipt under. Da er jeg godt fornøyd med skjema. Har fortsatt mine håp om så godt som rekke dette innen 14 mai. Mye jobb igjen, men jeg gir ikke opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå