hylle Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Du får hilse olaug fra meg på budapest turen din da! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Jeg laster nå bildene fra november inn på photobucket.. Om det ikke tar drøøyt med tid, så blæster jeg de ut her også Har skjedd en del, og det er for dårlig å ikke oppdatere tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Du får hilse olaug fra meg på budapest turen din da! hehe. Det skal jeg gjøre vettu.. Hvor blei det av deg på elevtreffet da, din knehøne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Sånn her er hvertfall noe:D Henta annen 02 i hobøl, og det er denna jeg går for. Her har jeg begynt å sveise rust på passasjerside front. Ikke klag på sveisinga mi, for det her er første gangen jeg sveiser ever. Og jeg er førnøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Laster opp bilder fra desember nu, så da kommer de kanskje i kveld, eller i morra;) Her er hvertfall littegrann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Her er det enda mer sveising, og jeg føler selv jeg begynner å få dreisen på detta;) godt fornøyd med meg selv så langt Dette var alt for i dag, mulig det kommer fra januar i morra;) Håper hvertfall det er interessant for noen:p Nå tar jeg kvelden.. Må sove litt før jeg skal i verkstedet fra 08.30 - 22.30 i morra;) ( ja, dere leste riktig, jeg har ikke noe liv:D) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 fyyyy flaaate for en jobb, at du gidder! jævli bra at du fiksern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Lyst til å bygge om M10en til innsprut ? Har alt du trenger utenom innsug, dyser og spjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 fyyyy flaaate for en jobb, at du gidder! jævli bra at du fiksern Hehe! Det er jævlig givende skal jeg si deg:D ferdig å sveise bagasjerommet nu, så er det bare bakerste delen av kanalen, så er dritten ferdig sveisa! Det skal bli digg! Har sveisa siden oktober nå Dette er biler jeg mener det er verdt å ta vare på, di er jo så vanvittig tøffe Takk for tillitten btw;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Lyst til å bygge om M10en til innsprut ? Har alt du trenger utenom innsug, dyser og spjeld. Nei, aldri! Her blir det dobble webre! men ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Dagens oppdatering! Jeg begynner å bli flink igjen! Nå er vi i begynnelsen av januar, og tenkte jeg skulle få inn bildene fra da! Det er egentlig bare sveising som har pågått de siste mnd, men jeg liker å dokumentere det jeg har gjort, sånn at folk kan se hvor jævlig mye jobb det er å restaurere en bil . Det er drøyt... Men uansett, Må jo ha med det som skjer her:) Hvis noen har noen spm, eller bare vil kommentere, er dere hjertlige velkommne til det. Det er moro når det er litt respons her:) Sitter å venter på photobucket, og det tar jo ages.. Uansett, mens jeg sitter her, kan jeg jo fortelle dere om planene mine videre med bilen. 1,2,3, GO: Når sveisinga er ferdig, noe jeg regner med den vil bli i løpet av neste uke - er planen å slipe undersiden av bilen, hjulhus, osv, ned til bart stål. Dette kun for å finne ut av at det ikke er noe rust der:) Så skal jeg ha på Brunox, en tett epoxygrunning, som hindrer rust, og stopper evt rust som er der. 3 strøk med dette. Deretter skal jeg ha 3 strøk med svart arcanol, en rusthindrene metallmaling. Deretter skal samme jobb utføres inni bilen. Gulv, torpedovegg, dashbordramme, tunell, bagasjerom, til og med taket. Så skal jeg gå over med karosseri kitt over sveiser. Deretter skal jeg slipe ned hele bilen utvendig til bart stål, da den er godt herja med med lakkfjerner (noe som forresten ikke funka spesielt bra) så grunnes, og lakkes. Gleder meg! Litt usikker på om jeg skal ha bilen på hjul, før jeg lakkerer den. Dette vil jo da bety at den kommer lavere, da jeg skal lakke. Er jo ikke store fyren, så lavere er bra. haha. Den tid den sorg. Noen som har noen formening om dette btw? Men der var visst photobucket ferdig, så da skal jeg bare legge ut bildene her, så sier jeg takk for meg for denne gang;) Enjoy ppl! Lånt noen deler fra den røde:) Reinslipa, mangler bare maling:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Dagens oppdatering! Jeg begynner å bli flink igjen! Nå er vi i begynnelsen av januar, og tenkte jeg skulle få inn bildene fra da! Det er egentlig bare sveising som har pågått de siste mnd, men jeg liker å dokumentere det jeg har gjort, sånn at folk kan se hvor jævlig mye jobb det er å restaurere en bil . Det er drøyt... Men uansett, Må jo ha med det som skjer her:) Hvis noen har noen spm, eller bare vil kommentere, er dere hjertlige velkommne til det. Det er moro når det er litt respons her:) Sitter å venter på photobucket, og det tar jo ages.. Uansett, mens jeg sitter her, kan jeg jo fortelle dere om planene mine videre med bilen. 1,2,3, GO: Når sveisinga er ferdig, noe jeg regner med den vil bli i løpet av neste uke - er planen å slipe undersiden av bilen, hjulhus, osv, ned til bart stål. Dette kun for å finne ut av at det ikke er noe rust der:) Så skal jeg ha på Brunox, en tett epoxygrunning, som hindrer rust, og stopper evt rust som er der. 3 strøk med dette. Deretter skal jeg ha 3 strøk med svart arcanol, en rusthindrene metallmaling. Deretter skal samme jobb utføres inni bilen. Gulv, torpedovegg, dashbordramme, tunell, bagasjerom, til og med taket. Så skal jeg gå over med karosseri kitt over sveiser. Deretter skal jeg slipe ned hele bilen utvendig til bart stål, da den er godt herja med med lakkfjerner (noe som forresten ikke funka spesielt bra) så grunnes, og lakkes. Gleder meg! Litt usikker på om jeg skal ha bilen på hjul, før jeg lakkerer den. Dette vil jo da bety at den kommer lavere, da jeg skal lakke. Er jo ikke store fyren, så lavere er bra. haha. Den tid den sorg. Noen som har noen formening om dette btw? Men der var visst photobucket ferdig, så da skal jeg bare legge ut bildene her, så sier jeg takk for meg for denne gang;) Enjoy ppl! Lånt noen deler fra den røde:) Reinslipa, mangler bare maling:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Sorry for at bildene blei litt random lagt ut.. blei litt surr:P Men dere skjønner tegninga;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Stå på. Her har du gjort en bra jobb. Hvor tykk sveisetråd bruker du.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Såg meget bra sveise arbeid dette her. Ser at du skriver at du ikke har noe liv? Å drive med bil er jo livet jo! Dette blir meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå