barri Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Hei Bimmers, da har jeg fått den nye scanneren. Så hvid det er noen som skal ha tatt diagnose test, fjernet bling bling lyden hehe, eller noen som vil ha blinklys som lyser som park lys
mudbug Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Hei Bimmers, da har jeg fått den nye scanneren. Så hvid det er noen som skal ha tatt diagnose test, fjernet bling bling lyden hehe, eller noen som vil ha blinklys som lyser som park lys Hva mener du med som vil ha blinklys som lyser som park lys???. At blinklys lyser når parklys slår på???
barri Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Hei Bimmers, da har jeg fått den nye scanneren. Så hvid det er noen som skal ha tatt diagnose test, fjernet bling bling lyden hehe, eller noen som vil ha blinklys som lyser som park lys Hva mener du med som vil ha blinklys som lyser som park lys???. At blinklys lyser når parklys slår på??? Ja, blinklys lyser konstant med park lysa, og blinker når man slår på blinklyset.. Skal ta et bilde og sette opp senere..
Gunnar Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Hva mener du med som vil ha blinklys som lyser som park lys???. At blinklys lyser når parklys slår på??? US style...
SweetBMW Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Skulle gjerne ha gjort noen ting eller to på min... Sender deg pm =)
barri Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Hva mener du med som vil ha blinklys som lyser som park lys???. At blinklys lyser når parklys slår på??? US style... Helt riktig Gunnar
barri Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Feilsøking på en E46? ordner du det? yepp
rollertoy Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Kjøpte meg carsoft, så nå er jeg i gang selv.... ellers takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå