markv Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Kva som må gjerast på bilen da? Det lurer jeg også på. kan sende mangel liste til de som måtte ønske det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn86 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Hei, er det gammle bilder av bilen på side 1? Eller ser den slik ut nå? Hvor bli drevsjø henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Hei, er det gammle bilder av bilen på side 1? Eller ser den slik ut nå? Hvor bli drevsjø henn? bildene er forholdsvis gamle er fra i sommer, fangeren er som sagt, tatt av, og nedpusset. drevsjø, blir 7 mil nord for Trysil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsson Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Status? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 SJEKK BMW BN 36611 - frostvæsken tåler bare -10 - dårlig eksospotte bakre - øvre festebolt / glider v. caliper foran er defekt / av - bremser går på stålet venstre foran (nye skiver og klosser) - hjullager høyre foran ulyd - bøyd styrestag + slark i indre ledd v.side - dårlige gjenger i en hjulbolt v.foran - pulserende bremser h.bak - høyre motorfeste er defekt - foring i gearoverføring er defekt - feste til bremseslange h.bak er defekt - bensinslange fra regulator er sprukket - bensinlekkasje ved påfylling inn på tank - løst batteri og lykter - slitt medbringerplate til mellomaksling - veldig negativ camber på alle hjul. Skifte fjærer. pos. Nye lykter foran og bak, nye matter og nytt batteri. + fremfanger må lakkes noe påbegynt rust, men ikke noe farlig. her er listen fra verkstedet. er noe å gjøre. ta kontakt om du er interessert. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 ble folk skremt. ?? er fortsatt til salgs, førstemann til mølla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 vel med bud på 40000 for en 320 hadde jeg nok ikke nølt =) selv uten den lista med mangler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg kunne tenkt meg flere bilder av blant annet interiør og betydelige skavanker utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 skal prøve å få tatt bilder snart. er litt vanskelig siden jeg går på skole og bilen står hjemme. men neste gang jeg er hjemme skal jeg prøve å få gjort det. folk må gjærne komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 er det 40 mulldyr kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 den går nok for langt under 40. nå. om noen snart kommer å vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Kan du være medhjelpi med frakt ? evt. om du kjenner noen som kjører lastebil til vestlandet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Kan du være medhjelpi med frakt ? evt. om du kjenner noen som kjører lastebil til vestlandet ? kunne kanskje vært mulig å få til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå