Gå til innhold

Invitasjon til høsttreff 03/10-2009 kl.14.00 Frognerseteren


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

når jeg dro så møtte jeg 2 politibiler rett nede i gata på full fart opp med blålys og sirener. de kom ikke or å ta dere som sto igjen der oppe eller?

Jeg kjørte 1 min etter deg.. det var en ulykke rett nedi svingen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Møtte masse biler på vei ned fra treffet.. Får håpe de var heldigere med været da ^^

tror du møtte meg på veien opp, var hvertfall en sølv clubsport som blinket på meg og en sort stasjonsvogn, men du hadde politeiet bak deg så jeg svarte ikke.

Dårlig vær, plusen en liten runde på byen i går samt jobb fra morgene i dag gjorde at jeg bare fikk snakket litt med Simon før jeg tok turen ned til sofaen. Får heller satse på vårtreff og bli litt kjent med folk da!

Ja, stemmer det.. Jeg tok meg friheten til å hilse på de som var på vei oppover.. Trist at været ødela, ellers så hadde jeg vært litt mer tålmodig såklart.

1,5 time med det været holdt egentlig.

Ja, skjønte det siden jeg hadde mr cop bak meg:p

det var rett ubehagelig når det var så kronglete vei.. følte de syntes jeg kjørte sakte ;P

Ja, tror nok vårtreff blir en fulltreffer!

Gleder meg allerede.. Da kan det hende det skjer noe mer spennende med bilene til folk også! ;p inkludert undertegnede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får være tålmodig med meg, har bilder men må skaffe program som sagt til å gjøre om NEF filer til jpeg.

Og nå føler jeg det er litt sent for å begynne med det;p vi får se... enten inatt eller imorgen! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får være tålmodig med meg, har bilder men må skaffe program som sagt til å gjøre om NEF filer til jpeg.

Og nå føler jeg det er litt sent for å begynne med det;p vi får se... enten inatt eller imorgen! ;p

Photoshop gjør det lett, eventuelt Lightroom.

Du kan jo dra ned en RAW-previewer til Windows også, så du slipper å s gjennom hvert eneste bilde i PS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får være tålmodig med meg, har bilder men må skaffe program som sagt til å gjøre om NEF filer til jpeg.

Og nå føler jeg det er litt sent for å begynne med det;p vi får se... enten inatt eller imorgen! ;p

Photoshop gjør det lett, eventuelt Lightroom.

Du kan jo dra ned en RAW-previewer til Windows også, så du slipper å s gjennom hvert eneste bilde i PS.

Okey, har ikke tatt meg tiden til å laste ned PS. Eller noe sånt program på den siste pcen min.. hadde alt mulig før..

Tips eller link til en sånn previewer for Windows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips eller link til en sånn previewer for Windows?

Hvilken Windows har du?

Vista 64-bit

Finner faktisk ingen i farta :/

Men PS og Camera Raw fikser iallefall konverteringa :)

Hehe, får ta det imorgen.. føler jeg ikke orker å snu døgnet helt på hodet nu! :P

Ta det lungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder Omnislash :) Synd jeg ikke rakk å komme og kjipt med regn :( Får håpe det blir bra vær den 18. da! Du tar turen eller? :)

Jo takk.. Tviler på at jeg kommer. Men vi får se! :)

Er det bra vær og mange som kommer, så skal man ikke se bort i fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...