Gå til innhold

Invitasjon til høsttreff 03/10-2009 kl.14.00 Frognerseteren


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

så siden jeg har lexuslykter istedet for oransje blinkere bak så er jeg ikke velkommen?

Det er jo ikke høytidelig da! Alle får lov til å style og kle bilen sin som de vil, men det må jo påregnes forskjellige meninger og smak om ting.

Det er helt uforstående for meg hvorfor du ikke liker E30 feks, men altså det er jo som sagt en smakssak..

;D

hehe....har faktisk ikke lexuslys...er noe av det verste jeg vet om:) De lyktene kledde min gamle SC400..ikke E36..menmen...e30 er jeg bare drittlei med tanke på alle som SKAL ha seg den..stiller den på lik linje som volvo 240...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så siden jeg har lexuslykter istedet for oransje blinkere bak så er jeg ikke velkommen?

Det er jo ikke høytidelig da! Alle får lov til å style og kle bilen sin som de vil, men det må jo påregnes forskjellige meninger og smak om ting.

Det er helt uforstående for meg hvorfor du ikke liker E30 feks, men altså det er jo som sagt en smakssak..

;D

hehe....har faktisk ikke lexuslys...er noe av det verste jeg vet om:) De lyktene kledde min gamle SC400..ikke E36..menmen...e30 er jeg bare drittlei med tanke på alle som SKAL ha seg den..stiller den på lik linje som volvo 240...

Hehe, skjønner. Vel, jeg synes E30 er meget pent om det er gjennomført og strøkent. Men ser og skjønner poenget ditt. Jeg er ikke en av de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...og det verste er...en e30 i god stand koster jo faen meg mer enn en e38???hvor er logikken?jaja...seff kan e30 se pen ut..er noen av dem jeg synes er veldig pene! Men generelt...drittlei!!

enig der. jeg hadde en E30. og jeg liker E30. fin bil. men er ganske dritt lei alt snakk om E30 selv. er jo ikke snakk om annet enn E30. på bmwccn treffet som jog tror var 2 mai hadde de til og med en egen E30 photoshoot oppe i enden på plassen.

er vel ikke så lenge til navnet på klubben blir byttet. "BMWE30CCN" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...og det verste er...en e30 i god stand koster jo faen meg mer enn en e38???hvor er logikken?jaja...seff kan e30 se pen ut..er noen av dem jeg synes er veldig pene! Men generelt...drittlei!!

enig der. jeg hadde en E30. og jeg liker E30. fin bil. men er ganske dritt lei alt snakk om E30 selv. er jo ikke snakk om annet enn E30. på bmwccn treffet som jog tror var 2 mai hadde de til og med en egen E30 photoshoot oppe i enden på plassen.

er vel ikke så lenge til navnet på klubben blir byttet. "BMWE30CCN" ;)

Hadde vært moro om vi andre hadde sluppet til også :P

Generelt lei både E30 og E36 maset jeg.. IKKE E46 :P

Men er fortsatt mange fine E30'er, E36'er osv osv ute der..

Håper det ihvertfall kommer litt flere E46 denne gangen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er vel heller noe man kan diskutere et annet sted ;- )

Setter en strek her

-----------------------------------------------------------------------------

satt denne streken istede jeg. siden din er full av hull :P

_______________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er vel heller noe man kan diskutere et annet sted ;- )

Setter en strek her

-----------------------------------------------------------------------------

satt denne streken istede jeg. siden din er full av hull :P

_______________________________________________________

haha, jeg venta den! Spesielt når det kom et opphold i "streken" min der:P _____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;) men for og komme tilbake til det denne tråden egentlig omhandler. så tror jeg det blir en E38 fra fredrikstad og se der :D

Hadde håpet jeg kunne kjørt sammen med litt flere fra Østfold.. 13.00 fra Moss eller noe sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne vært greit det. jeg kan ikke veien heller så :P prøver og få med meg S.Arnesen også. men hen vet ikke om han skal dra ennå.

Etter hva jeg har skjønt så skal han både dit og på autoslalåm, men jeg sliter med å få konkrete svar allikevel her..

Også er det vel scampi fra larkollen, som jeg tror er en jeg kjenner som heter Mats, som skal også.. om han reagerer snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...