Gå til innhold

Invitasjon til høsttreff 03/10-2009 kl.14.00 Frognerseteren


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er ivertfall jeg klar til morgendagen! Ble 8 timer med bilpleie idag :D

Du sikter deg opp mot en av pokalene imorgen kansje ;-).

Hehe.. tror nok ikke det blir noen pokal på denne bilen nei. Kommer nok mye penere stuker enn min E36 Touring :wink: Er relativt mye plukk utseendemessig som ikke gjør den pokal-verdig. Men, jeg får ta det igjen en gang om noen år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sikter deg opp mot en av pokalene imorgen kansje ;-).

Eller! Hvis dere har pokal for eneste touring med org m-tech i arktissilber.. Da har jeg kanskje en sjangse :D

He he, bmwccn øst avd har iallfall gjort et par artige vrier iår så kan nok bli noen overraskelser hva angår pokaler. Remitek stiller med bilpleieprodukter så nå tenkte jeg teste ut denne clare saken alle skryttes så av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne vært greit det. jeg kan ikke veien heller så :P prøver og få med meg S.Arnesen også. men hen vet ikke om han skal dra ennå.

Etter hva jeg har skjønt så skal han både dit og på autoslalåm, men jeg sliter med å få konkrete svar allikevel her..

Også er det vel scampi fra larkollen, som jeg tror er en jeg kjenner som heter Mats, som skal også.. om han reagerer snart..

S.Arnesen skal sitte på med meg i morgen. hvor i moss var det planlakt og møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S.Arnesen skal sitte på med meg i morgen. hvor i moss var det planlakt og møtes?

Bare følg lukta! :lol:

lukter jo moss i hele området. så det var jo ikke så smart forslag :P hehe

lukter så fælt av søpple fyllinga at jobben min ikke ville ha jobben der. så vi priset oss helt ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...