Gå til innhold

Invitasjon til høsttreff 03/10-2009 kl.14.00 Frognerseteren


[space]
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kunne vært greit det. jeg kan ikke veien heller så :P prøver og få med meg S.Arnesen også. men hen vet ikke om han skal dra ennå.

Etter hva jeg har skjønt så skal han både dit og på autoslalåm, men jeg sliter med å få konkrete svar allikevel her..

Også er det vel scampi fra larkollen, som jeg tror er en jeg kjenner som heter Mats, som skal også.. om han reagerer snart..

S.Arnesen skal sitte på med meg i morgen. hvor i moss var det planlakt og møtes?

Okey, latskap! :P

Jeg hadde ingen spesiell avtale, men si klokka 13.00 på Statoil ved Mosseporten ? Om du vet hvor det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ivertfall jeg klar til morgendagen! Ble 8 timer med bilpleie idag :D

qqhxuc49haflkwg2s2z8.jpg

Da satser jeg på at det ble bra. Må ha noen intense timer imorgen før jeg drar fra Moss selv, krysser fingrene på at det er bra vær og ikke glatte veier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått ute i den fyllinga og byttet nav og mye annet snask på den kompaktoren som tråkker i søpla... Lukter ikke så ille hihi
lukter jo døden bare å kjøre forbi der jo. men du jobber jo rett over gata om jeg ikke husker feil. så du er vandt med lukta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S.Arnesen skal sitte på med meg i morgen. hvor i moss var det planlakt og møtes?

Bare følg lukta! :lol:

lukter jo moss i hele området. så det var jo ikke så smart forslag :P hehe

lukter så fælt av søpple fyllinga at jobben min ikke ville ha jobben der. så vi priset oss helt ut :P

Vel, hele moss lukter ikke. men ja Peterson gjør det vemmelig til tider nedi sentrum, spesielt når vindretningen er rett (eller feil om du vil)..

Og fyllingen ved E6 er ekkel... ellers så lukter det jo greit dritt i særp og halden også ;ø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. vet hvor det er jeg. da er jeg der i orgen kl 13:00 :D

Ja, det er greit.

Satser på at det er kjørebare forhold med sommerdekk.. sender mitt tlfnr i PM sånn at det er mulig å få tak i meg hvis det skulle oppstå noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. vet hvor det er jeg. da er jeg der i orgen kl 13:00 :D

Ja, det er greit.

Satser på at det er kjørebare forhold med sommerdekk.. sender mitt tlfnr i PM sånn at det er mulig å få tak i meg hvis det skulle oppstå noe!

ja. satser på det. kjører på sommerdekk jeg også. sendte mitt NR i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. vet hvor det er jeg. da er jeg der i orgen kl 13:00 :D

Ja, det er greit.

Satser på at det er kjørebare forhold med sommerdekk.. sender mitt tlfnr i PM sånn at det er mulig å få tak i meg hvis det skulle oppstå noe!

ja. satser på det. kjører på sommerdekk jeg også. sendte mitt NR i retur.

Jepp, takker. Er lagret.

Gidder ikke møte opp med vinterhjul >;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagret her også. gidder heller ikke å komme med vinterhjul. de er bare kjedelige

Lagt 2 vinter hjul bak i vare rommet, men kjetting på boks må vel funke det også om det ikke blir is i værste tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...