Scampi Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Dr_S kommer ikke, han påstår han må jobbe. Jeg mistenker at han skal gnukke på en M3 og spille COD4...
Rannem Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Dr_S kommer ikke, han påstår han må jobbe.Jeg mistenker at han skal gnukke på en M3 og spille COD4... Da blir det vel tynt med E36 Touring i år også da.. Bortsett fra oss da
Scampi Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hehe, ja...var jo bare Dr_S og meg der i fjor, så vi skal ikke klage på to!
Rannem Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Nei Det får gå! Lite å gjøre på jobb i natt? EDIT: Skriveleif..
Scampi Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Sjeldent mye å gjøre her Helt grei...da får jeg mer tid til å se filmer, diskutere Microsoft sin dominanse på IT-markedet vs. open source, tukle litt med Windows 7 og glane i taket
Rannem Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Haha! Høres fornuftig ut! Da drar ivertfall jeg på jobb Så snakkes vi sikkert senere idag, hvis alt går etter planen
spruddel Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Trist å våkne opp til dette været Håper det bedrer seg fort.
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Vi skal en kjapp tur innom oppegård og plukke opp "niklasja" også, så spørs hvor lenge vi får vært med i kolonna da. Vi kjører av før nye tunnellen på e6 ved tusenfryd. også på rett etter nye tunnellen om ikke jeg husker feil... Jeg skal innom Kolbotn.. Det ligger like ved Oppegård Så det passet egentlig ypperlig! Må bare si at dette regnet ikke var noen velsignelse akkurat!
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Trist å våkne opp til dette været Håper det bedrer seg fort. /sign Dette var bedrøvelig.. håper det ihvertfall blir opphold!
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Sjeldent mye å gjøre her Helt grei...da får jeg mer tid til å se filmer, diskutere Microsoft sin dominanse på IT-markedet vs. open source, tukle litt med Windows 7 og glane i taket Tok meg titten på hjemmesiden din igår Mats... mye flotte bilder!
Glenno Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg jobber =/ Jeg ser på tv, men skal snart opp på frognerseteren .
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg jobber =/ Jeg ser på tv, men skal snart opp på frognerseteren . Åssen er været i Oslo ? her regner det.. men det står at det skal slutte å regne rundt 15- tiden på yr.no i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå