E30Frelst Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Som topic sier, trenger hjelp til å få satt noen idèer på papiret! Det er ikke vanskelig for en som kan Photoshop! Bilder sendes pr msn eller mail! Vennligst hjelp meg og du kan. All hjelp er bedre enn ingen hjelp!
Frode D Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Det mangler noe relevant i denne tråden... Bilder
E30Frelst Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Det sendes pr mail eller msn!
jonr- Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Som topic sier, trenger hjelp til å få satt noen idèer på papiret!Det er ikke vanskelig for en som kan Photoshop! Bilder sendes pr msn eller mail! Vennligst hjelp meg og du kan. All hjelp er bedre enn ingen hjelp! Send en pm til Marius2002 på forumet. Han hjelper deg helt sikkert
E30Frelst Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Istedet for PM, skal jeg bare skrike etter han her! Se hvor lang tid det tar før han melder seg! MAAAARRIUUS ? ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå