Sandvold Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 E34, sedan, 520i M50(solgt). E39 520i Ny nå=) Har gjort litt med bilen siste året, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Skal den gå noe bedre bør du vel bytte den ut med en bil med større motor, el bytte motor i denne.. du kunne jo starta med senk å andre felger, å evt tatt av lyktesenkerne. M5 front er jo noe som kler bilen bra foreksempel, for utseende sin del.. Foresten aldri sett den fargekomboen på interiøret..! Spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvold Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 e46 interiør =) syns felgene passer bilen bra jeg =) men senking kommer fort som f. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 e46 interiør =) syns felgene passer bilen bra jeg =) men senking kommer fort som f. e46?? hmm.. Ja, du finner vel værre felger.. får ta bilder fra siden slik at det blir ett mer helhetsbilde, kanskje de ser bedre ut da. senking trengs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvold Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 jappz. felgene er 18" ser ut som 15" på bildene =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 jappz. felgene er 18" ser ut som 15" på bildene =( såpass ja.. de så litt små ut, men det er vel vinkelen får slenge ut flere bilder etterhvert da. Er jo en bil med potensialer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvold Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Mhm=) skall ta flere bilder av bilen da jeg får på senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Mhm=) skall ta flere bilder av bilen da jeg får på senk høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Likte fargen... Men det er nok ikke E46 interiør. E46 har iallefall ikke slik justering til setene. Kanksje E39? Ellers så ville jeg heller prioritert hvordan du kan utnytte den effekten du nå har best Understell og kjennskap til bilen har MYE å si.. En bekjent i 200sx S14a med over dobbelt så mye hk som min tidligere 316 var helt imponert over den og hvor mye fortere jeg kunne kjøre på svingete vestlandsveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvold Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Hehe =) har bare brukt bilen i 3 uker nå, Så jeg har ikke no kjenskap til Bmw fra tidligere. tenkte jeg kunne få noen tips/ Ulemper me denne bilen og hva som er positivt hmm, kansje det var e39 int hann jeg kjøpte den av sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 er mere enig med e39 ja men tanke på justeringene på setet som vises på bildet. om ikke e34 har noe slik godt gjemt i noen biler?? ligner jo litt på sofaskinn fra e30, bortsett fra at dette har annet understell med de justeringene osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 har denne gådt i trondheim? ser ut som e34 stoler. ser ikke noe uvanlig med di setene kontra andre e34er, borsett fra blått skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå