Gå til innhold

Tenkte jeg skulle vise frem ny bilen =)E34, sedan, 520iM50.

Sandvold
 Share

Anbefalte innlegg

Skal den gå noe bedre bør du vel bytte den ut med en bil med større motor, el bytte motor i denne.. du kunne jo starta med senk å andre felger, å evt tatt av lyktesenkerne. M5 front er jo noe som kler bilen bra foreksempel, for utseende sin del..

Foresten aldri sett den fargekomboen på interiøret..! Spesielt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 interiør =) syns felgene passer bilen bra jeg =) men senking kommer fort som f.

e46?? hmm.. Ja, du finner vel værre felger.. 8) får ta bilder fra siden slik at det blir ett mer helhetsbilde, kanskje de ser bedre ut da.:) senking trengs ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fargen... Men det er nok ikke E46 interiør. E46 har iallefall ikke slik justering til setene. Kanksje E39?

Ellers så ville jeg heller prioritert hvordan du kan utnytte den effekten du nå har best :twisted: Understell og kjennskap til bilen har MYE å si..

En bekjent i 200sx S14a med over dobbelt så mye hk som min tidligere 316 var helt imponert over den og hvor mye fortere jeg kunne kjøre på svingete vestlandsveier 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mere enig med e39 ja men tanke på justeringene på setet som vises på bildet.:) om ikke e34 har noe slik godt gjemt i noen biler?? ligner jo litt på sofaskinn fra e30, bortsett fra at dette har annet understell med de justeringene osv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...