Gå til innhold

selger e46 2000mod 320ci ny pris.. 150000


birken85
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

De bildene du har lagt inn på autodb skremmer mere enn frister meg med tanke på å ta kontakt. Begynn med å ta ordentlige bilder der man kan se bilen i skikkelig lys både inne og ute, det er det kjøper er ute etter ikke noe svarte interiørbilder og teatralske kunstfotos.

Så bør du koste på annonse hos Finn og ikke kun autodb som vel må regnes som et mye dårligere annonse medium.

Hadde det vært vår og ikke høst så hadde du nok også doblet interessen for bilen.

EDIT: Ser at innlegget mitt ble veldig OT i en salgsannonse, det er ikke kritikk av hverken bil eller selger, de kjenner jeg ikke til. Kun et tips til hvordan få mere respons som selger etterlyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger riktig i pris, faktisk litt under hva de pleier å gå for.

som skrevet over. lag en annonse ta noen skikkelig bilder

min røk på dagen faktisk, så du må bare ha litt tid å vente på den perfekte kjøper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene du har lagt inn på autodb skremmer mere enn frister meg med tanke på å ta kontakt. Begynn med å ta ordentlige bilder der man kan se bilen i skikkelig lys både inne og ute, det er det kjøper er ute etter ikke noe svarte interiørbilder og teatralske kunstfotos.

Så bør du koste på annonse hos Finn og ikke kun autodb som vel må regnes som et mye dårligere annonse medium.

Hadde det vært vår og ikke høst så hadde du nok også doblet interessen for bilen.

EDIT: Ser at innlegget mitt ble veldig OT i en salgsannonse, det er ikke kritikk av hverken bil eller selger, de kjenner jeg ikke til. Kun et tips til hvordan få mere respons som selger etterlyser.

Er ikke bildet tatt i Lærdals-tunnelen?

Er jo faktisk slik det ser ut der, og jeg synes det var fine bilder jeg. Kunne selvsagt vært ett par i dagslys, samt lyse intreiørbilder..

Men, tar du inbytte i annen bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...