Gå til innhold

Dobbel DIN spiller til E39


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, holder på å monterer ramme til 2DIN spillern i min E39,

men måtte teste ut spiller bare for å skjekke hvordan den funket :)

Det står at spillern skal spille av det meste av formater osv, det funket bra til jeg da skulle jeg teste ut ett par musikkvideoer og dvdr, men fikk bare blåskjerm og lyd..?? noen som vet kanskje vet va som er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for gode råd :) Ja, burde lest bruksannvisningen først :P

Kjøpte 2DIN`s ramma på bilradiospesialisten, som kjøper den fra Janus-design, var litt dyrere der ser jeg... og LANG ventetid...

ventet ca 1 mnd+ noen dager..

Ja, bilder kommer så snart som alt er på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært inne på tanken og montere slik spiller men fikk beskjed av bilradiospesialisten at det ikke var og annbefala da du måtte kutte og ødelegge noe greier. Skulle være med en 17 siders detaljert bruksanvisning så jeg ble veldig skeptisk til hele greia.. Men hvis dette ikke er så veldig vannskelig så hadde det vært kult. Må få vite hvordan det er når du er ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig montert hele pakka :) veldig fornøyd med resultatet, eneste som ikke er helt optimalt er nåkk kina spillern! men faktisk mye bedre lyd selv om det ikke var en av de dyreste spillerne:)

Men vær veldig ops på du bruker skikkelig utstyr når du du skjærer i plastiken til luftkanalen baki der, ett stort pluss når du må være litt presis slik at du greier og tette godt igjen hullet :)

Alpher: har ikke sett den billig ramma live, men jeg bestillte spiller først jeg, faktisk passet spillern inn uten og måtte skjære i noe.. det er ramma til janus trenger plass bakover.. kansje ikke den billigste ramma ikke er så dum? men så klart resultatet med janus ramme ble bare dritt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har nå bestillt en Pioneer F910BT jeg, Var ikke noe god lyd i Kinaspilleren min og den er koplet til en Alpine Pdx 4-150 forsterker, hadde myyyye bedre lyd når jeg hadde Carputer, så regner med at Pioneeren blir helt superb i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...