aloebiz.net Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Min bil er en 99 modell, ny i Norge. Altså 10 år i år og ingen ny effektavgift ved tuning Sikler på ESS kompressor kit. Går det an å godkjenne dette så bilen er 100% lovlig og ingen avkorting på forsikring v/evt. uhell? 422 Hester... hmmm det er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Tja,M5 har jo 400 hk, så om man kan benytte seg av det så er du vel godt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Ja kanskje det Må jeg ha M5 bremsene og da? Noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 stabilisatorstag vil jeg tro:) er littsmåting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Har du sedan eller touring? Di blir vel å si nei uansett pga karroseriet ditt ikke er godkjent med så mye hk, m5 karrosertiet er jo ikke likens. Også kan di jo også være vanskelig å si at di skal ha den berømte avgass målingen av eksos fra ettl godkjent labratorium osv.. du burde bare skrive/møte biltilsynet, og prate med di.. forklare osv. Si at bremser osv fra M5 passer rett over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 det skal gå da en kar netopp fikk godkjent 520en sin som m5..e39:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Dt er faktisk en del som også får godkjent ting og tang.. Alt kommer an på søknaden og hvordan du legger frem. Hvis du får noe godkjent pleier man ikke å skrive det elr si det, men smile bredt.. Og får man det ikek så skriker man ut om det som på forum-er.. Derfor virker det som om det er ikke mange som får godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Noe mer? Ja.. 422hk og etthjulsdrift er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Noe mer? Ja.. 422hk og etthjulsdrift er bare tull. Nåja..harru ikke sett Volvogutta? De er jo blodseriøse, men flesteparten river bare gummi på ett hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg trodde volvogutta gikk for ordentlig sveiset sperre på landbruksmaskinene sine jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hage!Gnom Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 den regelen med ti år gjelder kun hvis bilen ble registrert i norge før 1996. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg trodde volvogutta gikk for ordentlig sveiset sperre på landbruksmaskinene sine jeg? Det er de som har tatt steget opp i NTCC det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 den regelen med ti år gjelder kun hvis bilen ble registrert i norge før 1996. Den gjør nok ikke det gitt Den gjaldt for biler reg før 1996 eller flytende 10år etter 1996. Det vil si at i år er det 1999 som gjelder, neste år er det 2000 osv. Du burde vel strengt tatt sagt at du gjettet på det svaret ditt slik at ikke noen tok det som fakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg trodde volvogutta gikk for ordentlig sveiset sperre på landbruksmaskinene sine jeg? Hehe. ler meg ihjel:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå