Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da kan jeg fortelle at saken har endelig tatt form og blitt avsluttet :D:D:D

etter en noget usaklig taksmann som i site tlf samtale presterte og kalle meg uinteligent og dum,og mente bilen ikke var verdt mer enn 45k satte jeg meg inn i en skikkelig seriøs stil og skrev et noget lagnt brev med grunner til hvorfor jeg ville ha igjen 60k og bilen...saken ble flyttet til en annen takstmann ettersom jeg og takstmann aldri kom til å bli enig og etter litt faxing av papirer og 2 arbeidsdager senere kom budet på fantastiske 65 000 :D 5 lapper mer enn jeg egentli ville ha....så da sa jeg ja takk og penga står på konto iløpet av uka:)

til alle dere som har oppmuntret og hjulpet! tuuusen takk!

og til dere som i noen som helst tid kommer i samme situasjon, ikke gi dere og hør på gode råd og tips. det får man igjen for senere:)

så da kan jeg vell si takk og farvell for denne tråden:)

nå skal en ut hente bilen og kjøpe seg ny bil;)

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette var digg å høre :) Godt folk får gjennom litt :)

Faen det hullet i hekken var skikkelig lættis. Hehe.. Skulle betalt for å ha sett han rasa gjennom der :P

hehe..ja jeg var jo fly forbanna fordi jeg trodde han hadde stikki av jeg da..men neida..der sto han parkert..bak meg..på plenen etter en liten tur gjennom hekken..hehe :lol:

ja er fornøyd nå:) men tok nesten 3 mnd med krangling da,men var f*** meg verdt det:D

Skrevet
Hahaha ;) Så jævlig bra.Glemmer vel ikke det synet med det første? :P

Bra du fikk betalt for slitet :)

et stykk forbanna frøken berg på tur ut døra og banna å sverta som bare det..så tror verken han eller jeg glemmer det med det første;) hehe... det mest geniale var jo at han ikke hadde fått med seg at han hadde kjørt inn i huset:S skumle greier az...

takk :wink: er litt trist da man har fiksa opp bilen selv..men var vell et hint til at jeg skulle begynne på noe nytt,MED tak og større motor;)

Skrevet
Ja, enkelte har ikke noe på veien å gjøre ass :S

Ja tak og større motor høres ut som en bra plan :)

vett:(

hehe...har skjønt såpass nå jah:P bare finne meg en ny e30 da..det er ikke bare bare:)

Skrevet
Gratulerer med godt skadeoppgjør. :)

Fikk du beholde vraket?

takk takk:)

jeg fikk kjøpe det ut for 10 lapper...så da gjorde jeg det.selger heller litt deler og beholder det jeg evt måtte føle for selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...