Gå til innhold

SLETT


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags dempere skal du bruke? Og hvor stivt er stabstaget, justerbart?

Jeg kjører med Eibach fjærer, justerbare koni, orginale stabstag og polyforinger i bærearmer og stag.. Føler det blir mykt i rompa, selv på det stiveste. Men så skal det gi litt mere etter bak også er kanskje ikke koni det råeste du får tak i heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dempere skal du bruke? Og hvor stivt er stabstaget, justerbart?

Jeg kjører med Eibach fjærer, justerbare koni, orginale stabstag og polyforinger i bærearmer og stag.. Føler det blir mykt i rompa, selv på det stiveste. Men så skal det gi litt mere etter bak også er kanskje ikke koni det råeste du får tak i heller :)

Eg satser på D2 coilovers eller lignende, stabstaget er justerbart ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine FK coilovers (den billgste varianten) fungerer overraskende bra synes jeg. Kjennes ikke ut som det krenger mye, og virker å være stivt nok til banekjøring, og komfortabelt nok til at det er mer enn akseptabelt til vanlig kjøring også. Men nå har ikke jeg så mye effekt som Ole heller. (hvertfall foreløpig. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det. Mener jeg ga 6500kr for mine for 3 år siden, med de gamle fjørbena i "innbytte".

Ok :)

Får sjå kva eg ende opp med, fekk plutsli ikkje svar fra firmaet som muligens kunne gje meg god pris på D2. Veit ikkje om dei backa ut når dei fekk bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg fått ein SUPER pris på D2 coilovers så går nokk for dei, sveisekitt og det bekymra meg lite siden Aven Auto som sponser ein del tid til bilen min ligge vegg i vegg med meg. Han som drive det er genial på sveising.

No må eg berre få solgt unda litt deler så eg får kjøpt dei, har fortsatt 6 stk 872cc dyser liggande og ein stål topp pkn til m20 b25 som gjer original komp. Skrik ut på PM om du er interisert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det. Mener jeg ga 6500kr for mine for 3 år siden, med de gamle fjørbena i "innbytte".

Problemet med billig coilovers er at de er stive ned, men ikke når bilen skal opp igjen

ville også valgt Ksport\d2 det funker som F... til banebruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, vilken farge har du på e30 n ? :)

Litt usikker faktisk :P

Si det. Mener jeg ga 6500kr for mine for 3 år siden, med de gamle fjørbena i "innbytte".

Problemet med billig coilovers er at de er stive ned, men ikke når bilen skal opp igjen

ville også valgt Ksport\d2 det funker som F... til banebruk

Blir nokk D2 ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...