|Ole| Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Takker gutta, eg er meget fornøgd sjølv, Aven Auto gutta veit kva dei drive med
|Ole| Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 No folkens, no er motorn nedi og det blei LANGT beire enn eg hadde trudd!! Pågangsmotet er på TOPP Einaste eg kan klage på er dei røde flekkane på skjermane osv men bilen blir heillakkert til vintern i samme farge som dekselet EDIT: Eit før bilde ETTER
oddis Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Begynner å likne motor nå ja Det er vel PT billetturbo på gang etterhvert mener jeg å ha hørt Skulle vært på Vålerbanen i helga, mye bra turbovrål er som balsam for bygge-motivasjonen
|Ole| Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Takker gutta Den turboen så ut som lagger mye EDIT: Den turboen har 68 hus så trur ikkje den blir SÅ treig men det finne vi ut når ein kompiss av meg har henta den å montert på ein anna m20 Eg har ein Precision sc6265 med 81 hus på vei i posten
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Såg meget fint ut detta er berre å få ihop resten no så den kan startast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå