Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foresten så er denne toppen, porta max, sveisa, maskinert for 9000 meiner eg det var...

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Opphengt i tall som vanlig :P Uansett med den motoren og turboen så blir ikke registeret noe spesielt å tenke på, blir mer en nok

effekt fra laft turtall :)

Bare glad eg ikke skall kjøre denne galskapen :mrgreen:

HAH, eg har no sakt att du skal prøve den :P

Ja det kan jo bli interessant :P har jo blitt vant med Berlingo som har igjenn 40hk..

Blir uansett artig å se hva den klarer i benken, vet jo att denne motoren har hatt langt over 600hk før :mrgreen:

Skrevet
Blir spennende å se forbruket ditt av drivakslinger hvis du har planer om rundt 600whp :)

Haha, da er vi 2 :P

Skrevet
Skal du bremse på e85 likevel nå eller, siden du sier det kommer til å stoppe på dyser...?

Neida, dette fordi det er lettere og dra ut hk med e85. Skulle eg ha mappa på E85 hadde eg hatt langt over 1000cc dyser...

Skrevet

Som Gravstein prøve å sei her så er ikkje det berre ladetrykket som spiller inn her, det er snakk om oppbygging, tenning osv osv. Ingen motorer er like og denne her har vert bremsa til 702whp tidlegere, ettersom eg husker var det turbo som stoppa den gangen. I mitt tilfelle er det vel dyser antar eg...

EDIT: Når eg skriver dyser så tenker eg pga att eg ikkje har store nokk dyser til E85

Neida, er klar over det.. Men du har mere oppgraderinger i motor enn d han hadde, skal kjøre samme sprut, har større snurre, så da har jeg vanskelig for å tro at det blir dårligere, men heller litt mere.!

Skrevet

Som Gravstein prøve å sei her så er ikkje det berre ladetrykket som spiller inn her, det er snakk om oppbygging, tenning osv osv. Ingen motorer er like og denne her har vert bremsa til 702whp tidlegere, ettersom eg husker var det turbo som stoppa den gangen. I mitt tilfelle er det vel dyser antar eg...

EDIT: Når eg skriver dyser så tenker eg pga att eg ikkje har store nokk dyser til E85

Neida, er klar over det.. Men du har mere oppgraderinger i motor enn d han hadde, skal kjøre samme sprut, har større snurre, så da har jeg vanskelig for å tro at det blir dårligere, men heller litt mere.!

Eg er ganske sikker på att Kim Thomas hadde større snurre enn eg har no men kanskje litt treigere, så blir spennande dette :)

jeg vil vite tall nåå :D få denna i benken!

Hehe, Torsdag eller Fredag tenker eg det smelle :P

Skrevet
Kjett om det raser! Hehe :) om jeg kan spørre.. Mye må du betale for mapping?

Denne raser ikkje, nekter eg å tru :)

Det veit eg ikkje enda :)

Skrevet
Hehe, neia! Bare skummel tanke :P

Okey. Hvis man har grov map fra før, det koster vel ikke like mye en gang til da for å finjustere?

Nei så lenge man har starta bilen og den har tilnerma riktig trigger og tenning så koster det mykje mindre :)

Skrevet
Thnx :)

Gleder meg til Gatebil. For da bør du og bil møte opp! Hehe ;)

Satser da på det, kor mykje eg får kjøyre er ein anna sak :P

Blir nokk diff og driv aksel bytte heile helga :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...