Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er veldig spent eg og no, er svært lite som igjenstår no. Bilen skrike etter mapping, er akkurat ei veke til idag tenker eg :)

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjapt spm, kva hadde akkurat DU bydd for denne bilen?

Bilen er starta og er så og sei klar for mapping, motorrommet ser ganske bra ut men er uferdig innvendig.

Skrevet

Hvorfor ikke spørre når du har mappa bilen? Vent med sånne dumme spørsmål til du har fått prøvekjørt etter mapping ;)

Skrevet

OM det skulle bli aktuelt å bytte skulle blitt vurdert ville det blitt i ein ferdig bygd "driftebil", ikkje i prisklasse M3 eller din Joachim_M5 :P

Dette var kunn ein tanke da eg såg ein bil på nett eg har FRYTKLIG lyst på :P

Det må uansett bli eit godt tilbud eg får da eg begynne og bli veldig glad i denne bilen sjølv om eg ikkje har prøvd den 10 meter eingang :P

Skrevet

Alle kan ta det med ro, Ole får ikkje selge denne.. Da blir det pryl 8)

Komme deg av jobb, så vi får sett litt på den bilen din.. Må snart komme seg østover no :)

Skrevet

Har modifisert litt utsjånad idag, må jo ha kjøling også har eg fått av den stygge nettinga og cat killeren. Blei straks mykje beire :D

1i0kdgb1ivh7g7s5f6hn.jpg

Skrevet

Mapping er da utsatt til Tirsdag men ser ut til att eg har sjangsen til å rekke skogen alikavel, vi stiller muligens med 3 biler. Forhåpentlegvis får eg lasta opp eit par bilder imorra med skikkeleg kvalitet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...