FineMeg Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Definitivt Rekker ikke skogen nå i september,må bli ferdig med alt på huset før vinteren setter inn :/
|Ole| Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 No hadde eg samtale med Kimmit idag og vi fiksa det sånn att mappinga skjer Torsdag kl halv 9 om morningen, dette pga att da sleppe eg å reise 50-60 mil på få døgn, denne gangen er det fastsatt så om mappinga går som eg håper så blir første prøvetur på Rudskogen 9-11 September
Kristian H. Foss Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Haha, det blir nok en spennende slutt på uka før septembertreffet! Krysser fingra for at alt går bra!
|Ole| Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Haha, det blir nok en spennende slutt på uka før septembertreffet! Krysser fingra for at alt går bra! Eg har nesten ikkje lyst til og vere der sjølv
Kristian H. Foss Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Haha, det blir nok en spennende slutt på uka før septembertreffet! Krysser fingra for at alt går bra! Eg har nesten ikkje lyst til og vere der sjølv Hehe, det er bare å snu seg unna og holde seg for øra! Satse på at det ikke smeller, neida. Spent på effekten du får ass!
|Ole| Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Eg og, kan jo bli alt fra null til ein del
|Ole| Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Krysser fingra for at alt skal gå bra! Takk takk
Kimmit Racing Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 dette skal nok gå bra Ole om ikkje du har åpna motoren og montert noe heimkok
|Ole| Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 dette skal nok gå bra Ole om ikkje du har åpna motoren og montert noe heimkok Hehe, er er det du som har koka så eg har trua Eit lite stemningsbilde fra "Team Clutch Kickers", følg oss på: http://www.facebook.com/pages/Team-Clut ... 8670344001 Kjem speilrefleksbilder der ikveld eller imorra
|Ole| Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Bilen ser faktisk heilt grei ut no etter mi meining, kva synst dokke? Litt ned på fronten men ellers så synst eg fangeren blei 10 ganger bedre når eg fekk av netting og kattemordaren....
ealoken Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 hvorfor ikke orginal front? kul bil men selve plastikken synes jeg ikke passer..
|Ole| Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 hvorfor ikke orginal front? kul bil men selve plastikken synes jeg ikke passer.. Fordi eg har ikkje og denne fronten gjer det liksom ikkje nokke om eg knuse i fella
Kimmit Racing Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 koffor har ikkje du bygd den om til M3?eller E46?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå