Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe;) du kjører høy bling faktor Ole, og du gjør det jævli bra!;) Gleder meg til å se denne i aksjon, og må få en prøvetur også!! som passasjer:P

Takker for det :)

Når det gjelder å sitte på så er det berre å hukke tak i meg når eg er i depo, vist setet er ledig så er det altids håp :)

Har planer om farge endringer til vintern, vi i Clutch Kickers vil kjøre svart og orange på bilane våre så bilen blir svart, felgane orange. Intercooler og trykkrør blir orange, i tilegg til det blir topp dekselet i 2 delt farge også svart og orange :)

Skrevet

hehe;) blir vel samme stilen på veiene mellom førde naustdal som om man kjører nedover mot otta, spesielt rundt skjåk..til tider alvorlig me donuts og striper over hele veien:)

Skrevet
hehe;) blir vel samme stilen på veiene mellom førde naustdal som om man kjører nedover mot otta, spesielt rundt skjåk..til tider alvorlig me donuts og striper over hele veien:)

Hehe :P

Enda ein med alvorleg dårleg kvalitet, var den første E30`n eg hadde. 2 liter sugiss, 89 modell som blei vraka av ein alvorleg dårleg kompiss uten lov i fylla :/

Skrevet

Ja, er på bygda det skjer:P

Hadde vært arti å få sett sånn amatør klipp fra folk da, trenger ikkje vere alvorlige hk sterke biler heller..

Skulle vært pålagt med kamera i bil..

Skrevet

Bilen er så og sei klar for mapping no :)

Festing av batteri og litt smårydding inni så er eg i mål :)

ms8p3p678p1tq2rstn0p.jpg

Skrevet
håper du ryker rett i sandfella så den fangeren ryker..OGSÅ får på en m-tech2 elns:D

FY deg!! :evil:

Skrevet
HAHA, men den skal byttes ut?

Blir KANSKJE bytta til vintern, får sjå. Har lyst men trur det hadde vert gromt med denne og orange intercooler og trykkrør ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...