Bmweee Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Hehe;) du kjører høy bling faktor Ole, og du gjør det jævli bra! Gleder meg til å se denne i aksjon, og må få en prøvetur også!! som passasjer:P
|Ole| Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Hehe;) du kjører høy bling faktor Ole, og du gjør det jævli bra! Gleder meg til å se denne i aksjon, og må få en prøvetur også!! som passasjer:P Takker for det Når det gjelder å sitte på så er det berre å hukke tak i meg når eg er i depo, vist setet er ledig så er det altids håp Har planer om farge endringer til vintern, vi i Clutch Kickers vil kjøre svart og orange på bilane våre så bilen blir svart, felgane orange. Intercooler og trykkrør blir orange, i tilegg til det blir topp dekselet i 2 delt farge også svart og orange
|Ole| Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 haha, tilbakeblikk på snikturbo tider
Bmweee Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 hehe;) blir vel samme stilen på veiene mellom førde naustdal som om man kjører nedover mot otta, spesielt rundt skjåk..til tider alvorlig me donuts og striper over hele veien:)
|Ole| Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 hehe;) blir vel samme stilen på veiene mellom førde naustdal som om man kjører nedover mot otta, spesielt rundt skjåk..til tider alvorlig me donuts og striper over hele veien:) Hehe Enda ein med alvorleg dårleg kvalitet, var den første E30`n eg hadde. 2 liter sugiss, 89 modell som blei vraka av ein alvorleg dårleg kompiss uten lov i fylla :/
Bmweee Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Ja, er på bygda det skjer:P Hadde vært arti å få sett sånn amatør klipp fra folk da, trenger ikkje vere alvorlige hk sterke biler heller.. Skulle vært pålagt med kamera i bil..
|Ole| Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Det blir nokk ein del coole filmer i løpet av høsten kan eg tenke meg
|Ole| Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Bilen er så og sei klar for mapping no Festing av batteri og litt smårydding inni så er eg i mål
Bmweee Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 håper du ryker rett i sandfella så den fangeren ryker..OGSÅ får på en m-tech2 elns:D
|Ole| Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 håper du ryker rett i sandfella så den fangeren ryker..OGSÅ får på en m-tech2 elns:D FY deg!!
|Ole| Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 HAHA, men den skal byttes ut? Blir KANSKJE bytta til vintern, får sjå. Har lyst men trur det hadde vert gromt med denne og orange intercooler og trykkrør
Bmweee Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 siden stilen er svart og orange er vel ikkje det noe tvil? det hadde vært fett!!
FineMeg Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Blir bra detta Ole Akkurat lagt ut bilde av de nybestillte sommerfelgene mine
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Skift heller emne til " klar for gatebil" a håper alt ordner seg på mappinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå