Silverboy Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Ärtan mener jo at over 450 så blir det vanskelig med blyfritt.. Men som sagt velger jeg å ha "trua" og sier 530 Ser ikke ut som Andreas er helt på jordet.. E85 og den vil nok levere nesten 200whp til med nye dyser (og pumper?) skulle jeg tro Grattis med bil som går noe jævlig
Markus E30 Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Gratulerer med heftig tall Ole Husk masse film nå
FineMeg Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Gratulere med talla Ole Håper du får kjørt skikkelig fra deg på Rudskogen nå
CV-Erik Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Gratulerer med fine tall Men virka som at de talla ikke helt var der på lørdagen?
hanskr Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Ole vil vel fortelle korleis de gjekk men her er nåkken bilder
|Ole| Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Til dokke som snakker om talla så har dokke rett ang E85, eg fekk beskjed om att vist eg hadde kjørt E85 så hadde eg lett fått over 600whp, problemet er att her rundt om finst ikkje det E85 pumper Bilen har funka bra men eg har tatt det roleg pga ein del barnefeil, har hatt problem med kjølinga og har ikkje funne ut korfor før idag. Var stad å handla røyk og grandiss på den lokale bensinstasjonen, litt vått på veien så eg trakka ein del til men mykje roleg kjøyring og, eksoshus og grenrør var RØD glødende så rekner med det er litt lav tenning. Dette er meget kjedelig da eg nettop har mappa Ellers så har eg karva foringane bak, har ikkje servo, og fredagen kjørte eg heilt feil oppsett på hjul så var eit helsikke å holde styr på bilen. Ellers så trur eg att det er lagt seg glasur på clutchen for den begynt å slure på 4 gir og pådrag på Lørdagen... Alt dette er jo oppgraderinger og ny justering så det er ikkje problem Viktigste er att eg har hatt det morro og att bilen går Dirtydicky: Heilt iorden, håper du fekk brukt den godt!! Meget hyggelig å prate med deg og kompissen, håper vi møtes fleire ganger
|Ole| Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Hanskr: Takker for bilder, håper folk har mykje bilder og film for eg har ikkje nokke
Jørgen Lie Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Grattis Ole!!! Moro at det funker sånn omtrent bra De barnesykdommene blir du nok kvitt til neste sesong.. Artig!
Silverboy Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Bilen har funka bra men eg har tatt det roleg pga ein del barnefeil, har hatt problem med kjølinga og har ikkje funne ut korfor før idag. Var stad å handla røyk og grandiss på den lokale bensinstasjonen, litt vått på veien så eg trakka ein del til men mykje roleg kjøyring og, eksoshus og grenrør var RØD glødende så rekner med det er litt lav tenning. Dette er meget kjedelig da eg nettop har mappa I følge Ärtan er det ikke unormalt med rundt 700 grader eksostemp ved vanlig kjøring med z45.. Ett par pådrag da og det gløder i lang lang tid.. Så ikke sikkert det er noe feil med mappen.. Men det svarer vel Chribbe på
|Ole| Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Uansett så går bilen nokke sjukt i forhold til alt anna eg har kjørt, E30 er heilt vilt med høg effekt pga lav vekt, spesielt på rævva... Gleder meg til eg har fått i nye foringer og oppgradert resten av understell
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Var morro og se på bilen i helga, så du var litt stressa noen ganger der..
|Ole| Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Var morro og se på bilen i helga, så du var litt stressa noen ganger der.. Ja fy faen så eg måtte ratte, foringene i traversen er så gåen att når eg jekka opp bilen for å skifte hjul slapp dei....med vanleg løysing av hjula rista det i heile bakstillinga, pluss att når eg kjørte med 17" framme var det SINNSVAKT tunkt å ratte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå