joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Hehe, er sånn det er det.. Alltid sånn med en ny bygd bil, alltid litt og fikse på snakkes sikkert på et annet treff engang og
Markus E30 Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Ja fy faen så eg måtte ratte, foringene i traversen er så gåen att når eg jekka opp bilen for å skifte hjul slapp dei....med vanleg løysing av hjula rista det i heile bakstillinga, pluss att når eg kjørte med 17" framme var det SINNSVAKT tunkt å ratte... Litt av e30 sjarmen det
|Ole| Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Jajaja, det er berre å tyte i vei Snakka litt med Dirtydicky, utrulig hyggleg kar som trengte ei stikkaksling Eg hadde ei ekstra uten mansjett, eg ville egentlig ikkje ha nokke for den men han insisterte, fekk no 200 kr for den
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Hehe, var jeg som snakka med deg først angående den akslingen, så jeg og Kim kom bort henta den.. Koselig kar du
|Ole| Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Hehe, var jeg som snakka med deg først angående den akslingen, så jeg og Kim kom bort henta den.. Koselig kar du Ahaaa, da er eg med Takk det samme
Christer Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hehe du tenkte lenge før jeg fikk gitt drg ett par hundre for den akselen ,meg dirty fikk tak noe fett og teip, da ble den jo som ny, så greit bygd ut den bilen din ole:)
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Hehe du tenkte lenge før jeg fikk gitt drg ett par hundre for den akselen ,meg dirty fikk tak noe fett og teip, da ble den jo som ny, så greit bygd ut den bilen din ole:) Hehe, jammen eg veit no ikkje kva eg skal ta for ein gammal drivaksling Det er bra den funka, kjekt å hjelpe Takker for det, blir beire til neste år
M3 Yngve Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Kjøre E30 uten servo er jo et hellvette det
ehrnst Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 det kan jeg bekrefte. kjørte to sesonger uten, byttet no til orginal servo, selv det var som natt og dag!
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Kjøre E30 uten servo er jo et hellvette det Hehe, det kan eg skrive under på Eg bytta til 15" hjul framme og 17" bak, da gjekk det greit men foringene i travers ødela fortsatt alt... Kjem sterkt tilbake på Våler tenker eg EDIT:
Kjakan Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Bra at bilen funka faen so lyst å kjøre ej me no når ej ser alle bilda so kjem ut fra helgas Gatebil!!
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Bra at bilen funka faen so lyst å kjøre ej me no når ej ser alle bilda so kjem ut fra helgas Gatebil!! Motoren funka iallefall Men takker
Kristian H. Foss Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Lurte meg med på bildet her jeg gitt. E30 uten servo er noe man kan bli vant til, skulle gjerne prøvd E30 med servo på bane. Ser ut som bilen funket bra i helga Ole, klarte ikke å henge på deg på rettslettene.
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Lurte meg med på bildet her jeg gitt. E30 uten servo er noe man kan bli vant til, skulle gjerne prøvd E30 med servo på bane. Ser ut som bilen funket bra i helga Ole, klarte ikke å henge på deg på rettslettene. Hehe, jada. Eg er vandt til E30 uten servo men ikkje uten servo med servo tannstang, det er mykje tyngre Rett strekkene? Eg trur ikkje eg ga fullt der ein einaste gang
Kristian H. Foss Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Lurte meg med på bildet her jeg gitt. E30 uten servo er noe man kan bli vant til, skulle gjerne prøvd E30 med servo på bane. Ser ut som bilen funket bra i helga Ole, klarte ikke å henge på deg på rettslettene. Hehe, jada. Eg er vandt til E30 uten servo men ikkje uten servo med servo tannstang, det er mykje tyngre Rett strekkene? Eg trur ikkje eg ga fullt der ein einaste gang Hehe, ja det blir mye tyngere. Jeg prøvde å gi på etter deg ned mot det bratte partiet, men kom ikke innpå. Har bare 340 motor-hk jeg vett. Bra kjøring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå