|Ole| Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Hvorfor kjøpe powerflex dritt foringer? Ikke mulighet for å få tak i polyrace? Fekk foringene til travers gratis så da prøver eg
SpiderPig Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Hvorfor kjøpe powerflex dritt foringer? Ikke mulighet for å få tak i polyrace? hva er galt med powerflex? (bortsett fra diff foringen)
|Ole| Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Ja, faren til Lars Kvissel meinte det skulle funke bra, Kim Thomas i KSR meinte også att det var god skit, dei har no lang erfaring begge 2
|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Vi kjørte no heilt greit til og vere første banekjøyringa vår med egne biler Eller kva synst dokke?
Morty999 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hvorfor kjøpe powerflex dritt foringer? Ikke mulighet for å få tak i polyrace? hvit du tror poly race er så mye stivere så tar du faktisk feil.. powerflex er faktisk like stive når di er skrudd fast og under press, poly rase foringene blri ikke noe hardere når di er skrudd fast.. dette har jeg testet selv og powerflex funker meget godt.. mine casterstag foringe ri powerflex gikk 200 000km, og var liek fine ennå, eneste att den på h siden lå 2cm unna grenrøret så den smeltet.. så poly race er ikke så mye bedre enn powerflex om du tror det.. powerflex har noen foringer som ikke er laget 100%, men er lett å modifisere så det blir bedre..
|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Godt att folket har gode erfaringer med powerflex
|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Synst bilen gjekk litt rart idag, fant ut att begge vippe armene er knekt på sylinder 1...tørr ikkje tenke på korleis det ser ut i sylinderen....
SpiderPig Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Synst bilen gjekk litt rart idag, fant ut att begge vippe armene er knekt på sylinder 1...tørr ikkje tenke på korleis det ser ut i sylinderen.... max uheldig du kjører du med orginale vippearmer?
M|Fjeld Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 What? Kjipt... Sto bilett vippearmer på fra før av, hva planer har du nå da?
|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Dette var ikkje originale, det var bilett vippe armer... Eg synst også det er ein smule skummelt att det er 2 stk på samme sylinder...
|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Nei blir vel nye vippe armer, Kimmit hadde nokken som var sterkere på lager så får vel invistere litt... Eg som trudde att eg kunne konsentrere meg om understell og kjøyre comfort i vinter...
|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Må legge til att pågangsmotet er ikkje borte vekk fordiom, sånt man må rekne med
ehrnst Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hvilken type tenningskutt, hvor mye varver du? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå