Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mappet min motor delvis selv sammen med Geir Haugen ved Bjørnstad bil i Trondheim med godt og profesjonelt resultat.

.

Ikke for å fyre opp eller klusse i tråden til Ole, men å si at Haugen leverer et godt å profesjonellt resultat er bare helt på vidda. Det har kommet så mange biler derifra med map som er helt på trynet! Jeg har selv også vært med opp dit når en kompis fikk mappa en bil. Hele opplegget var bare latterlig, dårlig service og kunnskap, KUN interessert i å få høye tall. Betalte 8800kr for litt over en halv dag og et dårlig map og en motor som fikk røde manifolder på rolig kjøring.

Kunne beskrevet den dagen der i detaljer, men det blir faen meg for domt!

Håper du får ordna motoren din Ole. Jævlig surt å betale for mapping og få et ræva "produkt"!

Skjønner godt hva du mener, slik hadde jeg det de 3 første gangene jeg mappa andre plasser. Det er kun hos Bjørnstad Bil jeg har fått god service og godt og feilfritt map. Alt ble sett over, luket ut hull i map osv. Betalte 5000,- for mapping på bensin og E85. Da gikk det raskt siden jeg gjorde mye selv.

Vi har vertfall fått god service og gode map derfra.

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har og bare gode erfaringer med bjørnstad. Har bremsa e30n der 3 ganger og den går enda som ett skudd på fjerde året uten en eneste feil pga mapping.+ att jeg har vert med og bremsa 4-5 andre turbo biler som har gått feilfritt etterpå.Men det er vel litt lang til orkdal for deg Ole?=)

Skrevet

Ser ut til att eg kanskje får solgt bilen før eg mapper, mitt oppdrag er og sette isammen bilen med alle dei nye delene eg har. Også montere å starte motor igjen :)

Har ikkje heilt bestemt meg enda da eg veit att eg kjem til å angre på dette men i drifting verden må man ha "billige" biler med "billige" deler :D

Skrevet

du får kjøpe deg en hiroshima knallert og bli helt borte i bilverden..men alt av biler er stortsett brukt opp når det gjelder show faktor så en en s13 med ls1 motor vil passe deg om du vil ha driftsikker bil.men du verden og BORING!!

Skrevet
du får kjøpe deg en hiroshima knallert og bli helt borte i bilverden..men alt av biler er stortsett brukt opp når det gjelder show faktor så en en s13 med ls1 motor vil passe deg om du vil ha driftsikker bil.men du verden og BORING!!

Enig der. Han har kommet for langt for å gi opp nå!

Skrevet

Hehe, kjekt att folk engasjere seg i att eg ikkje må selge :D

Vi får sjå kva vinteren bringer, får mappe bilen på nytt også ser vi da ;)

Skrevet

Ser ikke helt vitsen med å selge når du har kommet så langt som du har nå... Litt problemer blir det alltids, men må ikke la sånt ødelegge! :)

Skrevet

Vi får sjå kva som skjer, Kimmit mannjen har nesten overtalt meg til å beholde, bremse bilen på nytt osv :P

Ser ut til att eg og kanskje får ein veeeeldig god deal på bur bygging ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...