Frode_E30 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Har mappet min motor delvis selv sammen med Geir Haugen ved Bjørnstad bil i Trondheim med godt og profesjonelt resultat. . Ikke for å fyre opp eller klusse i tråden til Ole, men å si at Haugen leverer et godt å profesjonellt resultat er bare helt på vidda. Det har kommet så mange biler derifra med map som er helt på trynet! Jeg har selv også vært med opp dit når en kompis fikk mappa en bil. Hele opplegget var bare latterlig, dårlig service og kunnskap, KUN interessert i å få høye tall. Betalte 8800kr for litt over en halv dag og et dårlig map og en motor som fikk røde manifolder på rolig kjøring. Kunne beskrevet den dagen der i detaljer, men det blir faen meg for domt! Håper du får ordna motoren din Ole. Jævlig surt å betale for mapping og få et ræva "produkt"! Skjønner godt hva du mener, slik hadde jeg det de 3 første gangene jeg mappa andre plasser. Det er kun hos Bjørnstad Bil jeg har fått god service og godt og feilfritt map. Alt ble sett over, luket ut hull i map osv. Betalte 5000,- for mapping på bensin og E85. Da gikk det raskt siden jeg gjorde mye selv. Vi har vertfall fått god service og gode map derfra.
Jørgen-A Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Jeg har og bare gode erfaringer med bjørnstad. Har bremsa e30n der 3 ganger og den går enda som ett skudd på fjerde året uten en eneste feil pga mapping.+ att jeg har vert med og bremsa 4-5 andre turbo biler som har gått feilfritt etterpå.Men det er vel litt lang til orkdal for deg Ole?=)
Kimmit Racing Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 eg kommer ihvertfall bare til og bruke PBC igjen.vi valgte Ringstad denne gangen pga tidsbrist..jaggu fikk vi betale for dette og.så det er bare PBC eg kommer til og bruke når det gjelder nav mapping.
|Ole| Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Ser ut til att eg kanskje får solgt bilen før eg mapper, mitt oppdrag er og sette isammen bilen med alle dei nye delene eg har. Også montere å starte motor igjen Har ikkje heilt bestemt meg enda da eg veit att eg kjem til å angre på dette men i drifting verden må man ha "billige" biler med "billige" deler
Kimmit Racing Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 du får kjøpe deg en hiroshima knallert og bli helt borte i bilverden..men alt av biler er stortsett brukt opp når det gjelder show faktor så en en s13 med ls1 motor vil passe deg om du vil ha driftsikker bil.men du verden og BORING!!
Frode_E30 Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 du får kjøpe deg en hiroshima knallert og bli helt borte i bilverden..men alt av biler er stortsett brukt opp når det gjelder show faktor så en en s13 med ls1 motor vil passe deg om du vil ha driftsikker bil.men du verden og BORING!! Enig der. Han har kommet for langt for å gi opp nå!
Kimmit Racing Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Japse biler er som politikere,uten sjel men holder kværna igang på trass(da sikter eg på Toyota)
|Ole| Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Hehe, kjekt att folk engasjere seg i att eg ikkje må selge Vi får sjå kva vinteren bringer, får mappe bilen på nytt også ser vi da
joachim sørlie Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 ikke selg nå da, gjør den heller ferdig så får du en god bil
CV-Erik Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Ser ikke helt vitsen med å selge når du har kommet så langt som du har nå... Litt problemer blir det alltids, men må ikke la sånt ødelegge!
|Ole| Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Vi får sjå kva som skjer, Kimmit mannjen har nesten overtalt meg til å beholde, bremse bilen på nytt osv Ser ut til att eg og kanskje får ein veeeeldig god deal på bur bygging
M|Fjeld Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Ta vare på den du Gjøre den ferdig når du først har kommet så langt!
fizn Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Word, fullfør den. Er bare massevis med tap av penger visst du selger den sånn den står nå...
Turbo Touring Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Ole! Du må ikke finne på å gi opp og selge nå. Stå på videre:) Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå