|Ole| Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hehe, blir ikkje skilt på denne Blir iallefall den stilen, svart med orange på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Okey. Det blir knæsj! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hva med koksgrå bil og evt gull Compo mo6 hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Nei det blir svart med orange, det er team fargene våre så blir ikkje nokke anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hva med koksgrå bil og evt gull Compo mo6 hjul? Jøss, akkurat det jeg skal ha hvis jeg får kjøpt de felgene snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hva med koksgrå bil og evt gull Compo mo6 hjul? Jøss, akkurat det jeg skal ha hvis jeg får kjøpt de felgene snart! Kul og diskret samtidig. Svart og orange blir nesten litt som den nye Citroen racing, kul kombo det Ole. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 angående han som taka på gatebil, han skulle slædde med racing slicks, så plutselig reiv det tak og han gikk rundt, navnet står i det nyeste gatebil.. hvis noen må vite navnet men vet ikke helt om jeg likte den oransje fargen og stripa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 angående han som taka på gatebil, han skulle slædde med racing slicks, så plutselig reiv det tak og han gikk rundt, navnet står i det nyeste gatebil.. hvis noen må vite navnet men vet ikke helt om jeg likte den oransje fargen og stripa.. Som sagt er det berre ein kladd, vi får sjå korleis den ender opp til slutt men det var det der som slo meg først idag Nokken som har forslag å komme med? I form av bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 angående han som taka på gatebil, han skulle slædde med racing slicks, så plutselig reiv det tak og han gikk rundt, navnet står i det nyeste gatebil.. hvis noen må vite navnet men vet ikke helt om jeg likte den oransje fargen og stripa.. Tippa han bilen pga for godt grep???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg tror man vrenger dekket da det er slicks? Og da går man rundt når man har et godt driv.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ikkje lag ein diskusjon om slicks her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Enda ein versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Tøft! Men ville heller kjørt oransje på hele taket, samt ned til panser og rundt om videre hvis du skjønner.. Samt c-stolpa og bagasjelokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Tøft! Men ville heller kjørt oransje på hele taket, samt ned til panser og rundt om videre hvis du skjønner.. Samt c-stolpa og bagasjelokket Det har jo vert 100 bila med den stilen, det blir ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hehe, joa.. Gjøre den oransje stripa litt bredere? Ser så spinkel ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå