|Ole| Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 sjå forrige side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Der ja Traff spikern på hodet vil jeg si Perfecto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ikkje lag ein diskusjon om slicks her da Det var bare et spørsmål fra min side! Hehe, Sorry Lag flere bilder a, artig å se hva du finner på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 ikke bare ta halvt om halvt da sånn som min drifte bil er ? bare ett tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 men ville hatt svart matt istede for svart blank men din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Eg har fått sponsa 2 liter blank svart såeee Får sjå kva eg gjer, mulig det kunn blir farger fra dekal Lika kjøringa di foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 hehe da så var du i kaupanger under drift weekend du og ? møte no på kim og frankt petter og jan . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Nei eg måtte jobbe, hadde egentlig tenkt å kjøre sjølv og :/ Eg såg deg på eikås, powerdrift no i august eller kva det var? stemme det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 stemmer der jobber ilag me kim andre og jan vidar hehe ekje heilt go dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 sku bare sagt du var sjuk og stilt i kaupanger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hehe, dei kjem fra Sunnfjord veit du Vi er ikkje heilt gode her Ja eg angre jo som ein idiot no da, sjølv om eg knakk 2 vippearmer tirsdagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Foresten, fant du deg bakrute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Enda eit design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ja:)fiksa meg rute:))fikk sponset riis bilglass te og tone alle rutene mine:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ja:)fiksa meg rute:))fikk sponset riis bilglass te og tone alle rutene mine:D Kjempe greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå