Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det så jo greit ut, men jeg personlig liker ikke klister "looken" så veldig godt.

Men for all del kan jo bli bra i real life!!

Joda, det er kvar sin smak :)

Kjekt att nokken skrive meininga si rett ut iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du bygge om skjermane og ??

Nei, grunnen til att dei er der er fordi eg har designa i Forza 3. Der er det kunn m3 utgave :P

Og om eg skulle hatt breddere på denne så hadde eg måtta bytta bakplata siden det er facelift lykter bak...

DET gidde eg ikkje, blir for mykje arbeid på ein drifte bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du bygge om skjermane og ??

Nei, grunnen til att dei er der er fordi eg har designa i Forza 3. Der er det kunn m3 utgave :P

Og om eg skulle hatt breddere på denne så hadde eg måtta bytta bakplata siden det er facelift lykter bak...

DET gidde eg ikkje, blir for mykje arbeid på ein drifte bil :P

Det e rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte looken, men personleg meina eg det er finare med bil uten logo, og gjerne M-tech 2, i tillegg til at den går som er lyn :) Med masse logo, røper du på ein måte att det er ein drifter. Tøffare å stille opp med clean bil som overraskar litt..om du er med..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte looken, men personleg meina eg det er finare med bil uten logo, og gjerne M-tech 2, i tillegg til at den går som er lyn :) Med masse logo, røper du på ein måte att det er ein drifter. Tøffare å stille opp med clean bil som overraskar litt..om du er med..?

Eg er med ;)

M-tech 2 blir nokk bak, har ein fanger liggende. Frontfanger står som sagt til den er øydelagt :P

Klister pga att man må jo reklamere for sponsorer også må man jo få "navnet" vårt fram :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser den, men kan jo fortsatt gjere det diskre, trur ikkje det går ut over reklama om man har eit par logos på ein ellers rein bil ;) Uansett, smaken er som baken ;)

Nokke nytt med motoren? Blir vell ikkje salg?

Salg blir om eg får riktig bud, motoren er i fin form den. Var heldig, kunn dei 2 knekte vippe armene, alle stempel har tydleg merker etter banking men ikkje nokke farleg ;)

Så no skal eg skifte alle vippearmer tenker eg, plane toppen også er det berre å montere motor igjen :)

Da står sving og understell for tur :)

Ellers så blir det ny mapping, mest sansynleg på E85. Har ikkje heeeilt bestemt meg når det gjelder den delen enda.

EDIT: Når det gjelder reklame så er det nokken som krever størrelse på klister osv, når eg alikavell skal kjøre reklame kan eg kjøre sticker stil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...