Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

gå for ulv i fåreklær design..:) er den stilen eg henger meg på til neste sommer..;)

m-tech 2 er jo greit det...er ikke m-tech 1..;)

Hehe, må dokke ha det inn med teskei eller? :P

Vi prøver jo på og få til eit "Drifte-team" her, da kan man ikkje rulle rundt i ein E30 som ser ut som alle andre E30`er, da må man ha team fargene i tilegg til att man må reklamere for dei sponsorane man har fått :P

#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke alltid folk tenker med huet #-o Hehe, synes nå alle utkasta har vært tøffe :)

Men den siste gjør seg nok best tror jeg ;) Svart kaross med oransje detaljer som felger, veltebur, IC, mm :)

Blir tøft, men ikke overkill som man ofte ser 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig me spons ellers så vært det fort dyrt :) e det så nøye ka so e på bilen så lenge en kan få kjørt ? hehe

Spons er viktig ja :P

Søker litt no om dagen men er ikkje lett :P

Samma kva coilovers det er men gidde ikkje bygge om dempertårn, koster meir tid enn nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demontering er igang.

Har skaffa meg åpen 325 diff som blir sveisa til blodspruten står.

Håper på litt beire utveksling da ja :P

Ellers har vi funne ut att eg har kjørt med feil innstillinger på sprutet, dvs att når vanntempen kom på 60 grader auka sperra til 7000, det er jo greit men så sank den gradvis fra 60 grader og opp til 100 grader istedenfor fra 100 grader til 105 :P

Fekk naturlegvis ikkje brukt alle hestane på Skogen i September da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo an på hvor mye sperra sank, og hvor toppeffekten din var på rulla, da:)

Topp effekten var på nermere 7000 og sperra sank gradvis, eg kjørte stort sett på 85-100 grader så det vil jo sei att turtall sperra mi var igjennomsnittleg rimeleg lav :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...