Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Nupen1: Elektronisk ladetrykksventil har eg, i tilegg til mekanisk. Begge er montert, berre å bytte om på slangene :P Har du bremsa med og uten E85?

T Thøgersen: Poenget er att i dette gamet så må man finne dei kr som er å spare :P

Har bremset med og uten ja, 100 whp :)

Dæven ;)

Da er det ikkje tvil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Demontering er igang.

Har skaffa meg åpen 325 diff som blir sveisa til blodspruten står.

Håper på litt beire utveksling da ja :P

Ellers har vi funne ut att eg har kjørt med feil innstillinger på sprutet, dvs att når vanntempen kom på 60 grader auka sperra til 7000, det er jo greit men så sank den gradvis fra 60 grader og opp til 100 grader istedenfor fra 100 grader til 105 :P

Fekk naturlegvis ikkje brukt alle hestane på Skogen i September da :P

Men da syns jeg man kan henge ut PBC også. Trossalt han som har gjort en STOR feil her!

Tydlig at han ikke er så jævlig rutiner likvel :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og klarne opp i bremsinga til Ringstad som var helt på trynet som ole sier.

han hadde lagt i endel verdier som var helt feil og gjorde fatale feil under bremsing hos han som ikke vi var klar over da vi ikke var der hele tiden da han bremsa og merka at motoren gikk noe rufsete,selv på tomgamg.det værste var at han ikke målte baktrykket engang og bremsa 50% av tiden uten lytte utstyr.så ga vi oss etter mange pull pga lekkasje mellom topp og innsug(gummi belg)takke faen for det ellers hadde det vell blit total havari...

så vi dro bilen hjem og reparerte alle feil og dro den til christer(PBC) og han bare rista på hodet og luka ut maaange feil og vips så ble det en helt ny motor..men dessverre var det for sent..det var brente stempelringer og muligens ett hull i stempel på sylinder 3...

så eg er rimelig skuffa over bremse metodene til Ringstad.

så riving av motor begynnes til neste uke for og se hvor galt dette har blitt.

Var jo hos pbc? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oija, da har vi vel fått bekreftet at ringstad er litt CP hehe..

Blir det E85 på deg?

Det ser sånn ut ja :)

Må berre få solgt dysene mine så eg får invistert i nye evt brukte ;)

Invistere i ei pumpe som erstatter pumpa i tanken da eg ikkje gidde å sette inn fuel cell :)

Resten av bensin systemet skal tåle E85.

Ellers blir det skifta bakpotte da den bremser litt effekt, den snevre inn til 2.5". Også må eg justere kam`n, det blei heller ikkje gjort sist. Ein glipp av meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det E85 på deg?

Invistere i ei pumpe som erstatter pumpa i tanken da eg ikkje gidde å sette inn fuel cell :)

Ellers blir det skifta bakpotte da den bremser litt effekt, den snevre inn til 2.5". Også må eg justere kam`n, det blei heller ikkje gjort sist. Ein glipp av meg....

Ikkje kjøp brukte dyser!! Kjøp disse:

http://www.ebay.com/itm/6-Bosch-1600cc- ... 564644bb1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det E85 på deg?

Ikkje kjøp brukte dyser!! Kjøp disse:

http://www.ebay.com/itm/6-Bosch-1600cc- ... 564644bb1e

Hva er galt med å kjøpe brukte dyser som nesten ikke er brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har tre timer til nærmeste E85 stasjon så hadde jeg aldri i verden giddi og konvertert.

No er det fleire grunner for konvertering, eg kjøyre heller 3 timer eit par ganger for året enn att eg aldri får den effekten eg vil sikrest mulig :P

Er det ikke bedre å kjøre på bensin, la oppsettet være som det er, og heller få tak i ordentlig understell, bremser osv ?

Understell blir, bremser kjem etterkvart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...