|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Janei det er ikkje så dumt det kanskje men du skal sikkert berre selge meir din orangotang :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 No har eg skreve litt forskjellig etterkvert her som blir oppgradert i løpet av vintern, tenkte eg skulle samle det i ei liste her no: Fullt bur fra dempertårn til dempertårn. D2 Coilovers Nye foringer under heile bilen, vil da bruke powerflex. Stabstag fra Ireland Engineering. Kimmit designer innsug til meg som eg skal prøve for dei. Fuel cell. Går også over til E85. Ny eksos i 3.5", planen er og få den ut på sida. Sveising smårust. Bilen blir til slutt lakka svart med orange effekter her og der. Lista vil bli oppdatert etterkvart som eg lager nye planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 dette hørtes ikke dumt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Diff, stikkaksler og bremser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 dette hørtes ikke dumt ut! Takker:) Diff, stikkaksler og bremser da? Blir ført på lista om pengane tilseier det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 No har eg skreve litt forskjellig etterkvert her som blir oppgradert i løpet av vintern, tenkte eg skulle samle det i ei liste her no:Fullt bur fra dempertårn til dempertårn. D2 Coilovers Nye foringer under heile bilen, vil da bruke powerflex. Stabstag fra Ireland Engineering. Kimmit designer innsug til meg som eg skal prøve for dei. Fuel cell. Går også over til E85. Ny eksos i 3.5", planen er og få den ut på sida. EDIT: Skal også bygge om styring med E36 tannstang og E46 bærebruer Sveising smårust. Bilen blir til slutt lakka svart med orange effekter her og der. Lista vil bli oppdatert etterkvart som eg lager nye planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Fine planer Ole! Hvor tykt er Ireland staget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Takker Husker ikkje, meiner det står på heimesida deira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Ok, må sjekke ut til 28n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-sus ... pec30.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-suspension-steering/e30sbspec30.html Dei der som var planen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 gå for denne ole http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-sus ... 30sbs.html eg har prøvd begge 2 og 25mm er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Noen som har en ide om hvor mye det ryker på i frakt på ett sånt stabstagkit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Eg gjer som du seie eg Kim T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå