|Ole| Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Ok, no skal eg ha eksosen ut på sida da så da er mellom potte løysinga...og kanskje 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 No ser det ut til att eg får meg 1200cc dyser i løpet av veka også Nokken som er interisert i 872cc Trickflow dyser? Lavohm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 No ser det ut til att eg får meg 1200cc dyser i løpet av veka også Nokken som er interisert i 872cc Trickflow dyser? Lavohm... jeg er muligens intressert.. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 No ser det ut til att eg får meg 1200cc dyser i løpet av veka også Nokken som er interisert i 872cc Trickflow dyser? Lavohm... jeg er muligens intressert.. pris? bud på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Finne no nokken bilder her og der, har no vist laga litt røyk på skogen alikavell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Gromt bilde! Heng det opp i verkstedet som en påminner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Gromt bilde! Heng det opp i verkstedet som en påminner. Takker Det er komt i papirform allerede, ilag med bildet på forrige side Gratulere med innlegg nr 2000 i tråden min foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 2000 ja, det var artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 2000 ja, det var artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Da har eg fått 1200cc dysene, dei ser jo nye ut!! I tilegg er dei veldig forsvarleg innpakka så takker KalMar for god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Fekk også med papir på dyserens og testing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 utrolig fin bil du har der! hadde bare et spørsmål jeg! du har stroket bilen din ve hjelp av en diesel veiv, sant? akkurat det samme jeg skal gjøre med min å da lurte jeg på om diameteren der rådene skal sitte er lik på org. veiva og diesel veiva? jeg går for 525 tds veiv på min M50. å hvilken veiv brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 utrolig fin bil du har der! hadde bare et spørsmål jeg! du har stroket bilen din ve hjelp av en diesel veiv, sant? akkurat det samme jeg skal gjøre med min å da lurte jeg på om diameteren der rådene skal sitte er lik på org. veiva og diesel veiva? jeg går for 525 tds veiv på min M50. å hvilken veiv brukte du? Takker Meiner det er samme ja, no har ikkje eg satt isammen denne motoren sjølv da. Også har jo eg m20 men er sikkert likt på m50 men dette er vel andre her som veit beire enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 utrolig fin bil du har der! hadde bare et spørsmål jeg! du har stroket bilen din ve hjelp av en diesel veiv, sant? akkurat det samme jeg skal gjøre med min å da lurte jeg på om diameteren der rådene skal sitte er lik på org. veiva og diesel veiva? jeg går for 525 tds veiv på min M50. å hvilken veiv brukte du? Er samme ja, så bare å kjøre på Funker også med m50 veiv i m20 (for å få 2.8L og visaversa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Man lære nokke nytt kvar dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå