Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gromt bilde! Heng det opp i verkstedet som en påminner. :)

Takker :D

Det er komt i papirform allerede, ilag med bildet på forrige side :P

Gratulere med innlegg nr 2000 i tråden min foresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin bil du har der! :) hadde bare et spørsmål jeg! du har stroket bilen din ve hjelp av en diesel veiv, sant? akkurat det samme jeg skal gjøre med min å da lurte jeg på om diameteren der rådene skal sitte er lik på org. veiva og diesel veiva? jeg går for 525 tds veiv på min M50. å hvilken veiv brukte du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin bil du har der! :) hadde bare et spørsmål jeg! du har stroket bilen din ve hjelp av en diesel veiv, sant? akkurat det samme jeg skal gjøre med min å da lurte jeg på om diameteren der rådene skal sitte er lik på org. veiva og diesel veiva? jeg går for 525 tds veiv på min M50. å hvilken veiv brukte du? :)

Takker :)

Meiner det er samme ja, no har ikkje eg satt isammen denne motoren sjølv da.

Også har jo eg m20 men er sikkert likt på m50 men dette er vel andre her som veit beire enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme ja, så bare å kjøre på ;) Funker også med m50 veiv i m20 (for å få 2.8L og visaversa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...