Gå til innhold

SLETT


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Olje inn har eg tatt i fra der originale oljetrykks bryter står, fekk laga ein slange som passa med gjengene i blokka :)

Åja! :) tenkte å ta det der jeg også! Men oljekjølinga da? :)

Olje kjøling har eg tatt fra originalen, der som filteret står, adapter, slanger og kjøler fra Kimmit Sport Racing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olje inn har eg tatt i fra der originale oljetrykks bryter står, fekk laga ein slange som passa med gjengene i blokka :)

Åja! :) tenkte å ta det der jeg også! Men oljekjølinga da? :)

Olje kjøling har eg tatt fra originalen, der som filteret står, adapter, slanger og kjøler fra Kimmit Sport Racing :D

Åja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korleis du gjer de når du skal ha ut stage da? banker de rett ut eller fekk du lakt vippene i fri fra spenne ?

Vrir på cammen til eg har fått alle vippene ut av spenn :)

hmm da må no toppen din ve litt banan :P eller ein del avleiring som gjer att dei satt so fast ?

eg har fått ut staga me handemakt på 2 av motorane mine - men på ein kompis sin var de mykje koks og avleiring så der måtte litt hardere tiltak til :S de viktigaste e no att dei er komt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korleis du gjer de når du skal ha ut stage da? banker de rett ut eller fekk du lakt vippene i fri fra spenne ?

Vrir på cammen til eg har fått alle vippene ut av spenn :)

hmm da må no toppen din ve litt banan :P eller ein del avleiring som gjer att dei satt so fast ?

eg har fått ut staga me handemakt på 2 av motorane mine - men på ein kompis sin var de mykje koks og avleiring så der måtte litt hardere tiltak til :S de viktigaste e no att dei er komt ut ;)

Da lure eg på kva teknikk dokke bruke? Er jo ein del olje på driten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...