SpiderPig Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Da hadde jeg tydeligvis flaks jeg da, dro vippearmene ut med håndkraft uten problem. samma her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Da hadde jeg tydeligvis flaks jeg da, dro vippearmene ut med håndkraft uten problem. samma her Faen dokke er heldige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Olje inn har eg tatt i fra der originale oljetrykks bryter står, fekk laga ein slange som passa med gjengene i blokka Åja! tenkte å ta det der jeg også! Men oljekjølinga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Olje inn har eg tatt i fra der originale oljetrykks bryter står, fekk laga ein slange som passa med gjengene i blokka Åja! tenkte å ta det der jeg også! Men oljekjølinga da? Olje kjøling har eg tatt fra originalen, der som filteret står, adapter, slanger og kjøler fra Kimmit Sport Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 korleis du gjer de når du skal ha ut stage da? banker de rett ut eller fekk du lakt vippene i fri fra spenne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 korleis du gjer de når du skal ha ut stage da? banker de rett ut eller fekk du lakt vippene i fri fra spenne ? Vrir på cammen til eg har fått alle vippene ut av spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Olje inn har eg tatt i fra der originale oljetrykks bryter står, fekk laga ein slange som passa med gjengene i blokka Åja! tenkte å ta det der jeg også! Men oljekjølinga da? Olje kjøling har eg tatt fra originalen, der som filteret står, adapter, slanger og kjøler fra Kimmit Sport Racing Åja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Ganske vanlig problem at akslingen til vippearmene sitter som faen. Hva gjør man da egentlig??? Eg brukte ei pipe nr 11, den har omtrent samme omkrins som akslinga Eller så skrur man ut pluggen i enden på akslingen og bruker en slagters! da kommer de rett ut uten skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hadde ikkje slagters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 HERREGUD, skal ikkje mykje til for og få det stivere enn der her !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 HERREGUD, skal ikkje mykje til for og få det stivere enn der her !! Neida denne er jo senket på den ene siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 HERREGUD, skal ikkje mykje til for og få det stivere enn der her !! Det sa brura og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 HERREGUD, skal ikkje mykje til for og få det stivere enn der her !! Det sa brura og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 korleis du gjer de når du skal ha ut stage da? banker de rett ut eller fekk du lakt vippene i fri fra spenne ? Vrir på cammen til eg har fått alle vippene ut av spenn hmm da må no toppen din ve litt banan eller ein del avleiring som gjer att dei satt so fast ? eg har fått ut staga me handemakt på 2 av motorane mine - men på ein kompis sin var de mykje koks og avleiring så der måtte litt hardere tiltak til :S de viktigaste e no att dei er komt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 korleis du gjer de når du skal ha ut stage da? banker de rett ut eller fekk du lakt vippene i fri fra spenne ? Vrir på cammen til eg har fått alle vippene ut av spenn hmm da må no toppen din ve litt banan eller ein del avleiring som gjer att dei satt so fast ? eg har fått ut staga me handemakt på 2 av motorane mine - men på ein kompis sin var de mykje koks og avleiring så der måtte litt hardere tiltak til :S de viktigaste e no att dei er komt ut Da lure eg på kva teknikk dokke bruke? Er jo ein del olje på driten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå