Morty999 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 HERREGUD, skal ikkje mykje til for og få det stivere enn der her !! får trøste deg med att den spinner hvertfall da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Hehehehe, jepp Fryktleg lett og faktisk så eg er spent på korleis det blir til neste sesong med meir power og stivere understell Har foresten funne ut kva vifte eg skal bruke, ein kompiss har fått tak i ei volvo vifte som eg trur er fra V70...Suge vifte, heilt vilt kor den suge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 den vifta e et must funker så faen så tror diu ikke kjem slite me kjølinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 den vifta e et must funker så faen så tror diu ikke kjem slite me kjølinga Åååå, så du bruker den og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Den er passe grom ja, 3500 cfm på fullt øs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Den er passe grom ja, 3500 cfm på fullt øs. Det er riiiimeleg heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 hehe, på supran til åsbø sitter det 2x 2500 cfm vifter men ja det er grom til og være org vifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Den er vel så heftig så motoren stopper når vifta starter på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Men hva gjør du med stabstag da mister? Whiteline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Suge vifte, heilt vilt kor den suge Er det her jeg skal si noe om brura igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Suge vifte, heilt vilt kor den suge Er det her jeg skal si noe om brura igjen? "Liker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Men hva gjør du med stabstag da mister? Whiteline? Ireland Engineering stag tenker eg Suge vifte, heilt vilt kor den suge Er det her jeg skal si noe om brura igjen? Det skal du slippåe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 den vifta e et must funker så faen så tror diu ikke kjem slite me kjølinga Åååå, så du bruker den og? nei .. men kjenner en so har den funker so faen .. eg har ei 16 toms etter eller anna funker heilt fint på min Ireland Engineering: er fine stabstag .. har det å min både bak og frame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 den vifta e et must funker så faen så tror diu ikke kjem slite me kjølinga Åååå, så du bruker den og? nei .. men kjenner en so har den funker so faen .. eg har ei 16 toms etter eller anna funker heilt fint på min Ireland Engineering: er fine stabstag .. har det å min både bak og frame Nice Kva radiator bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 har en raddis fra summit racing eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå