Gå til innhold

SLETT


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne motoren har jo levert 900whp før hvis jeg husker rett, så hvorfor den ikke skal klare 600whp denne gang skjønner jeg ikke helt.. :P

Men ting skjer, så en veit jo aldri!

Motoren har aldri levert 900whp, den er god for det men den har vert bremsa til 702whp før og da var det turbo som ga seg :P

Er nokk turboen som bremsa til neste år og tenker eg...Eg får nokk 40-50 hk kunn på å bygge om eksos, tipper eg får 40hk på å skifte innsug, får nokk litt ekstra ved å justere kammen og i tilegg så skal den over på e85.,...Blir nokk lett 600whp tenker eg :)

Grunnen til att eg gjer meg der er fordi eg føler det er grensa på denne motoren før det bikka til ustabilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne motoren har jo levert 900whp før hvis jeg husker rett, så hvorfor den ikke skal klare 600whp denne gang skjønner jeg ikke helt.. :P

Men ting skjer, så en veit jo aldri!

Motoren har aldri levert 900whp, den er god for det men den har vert bremsa til 702whp før og da var det turbo som ga seg :P

Er nokk turboen som bremsa til neste år og tenker eg...Eg får nokk 40-50 hk kunn på å bygge om eksos, tipper eg får 40hk på å skifte innsug, får nokk litt ekstra ved å justere kammen og i tilegg så skal den over på e85.,...Blir nokk lett 600whp tenker eg :)

Grunnen til att eg gjer meg der er fordi eg føler det er grensa på denne motoren før det bikka til ustabilt...

40-50hk ved å bytte eksos? :shock::shock:

Hva har du på slags sugerør nå da??

Hestene kommer nok når du får på e85, jeg gikk fra 404whp ferdig mappet på 98okt til 440whp på etanol, ferdig mappet. Samme trykk!

Vet ikke helt det med innsuget? Ser svenskene kjører mer enn 600whp på originalt innsug. Det er nok helt klart fordeler med nytt innsug, men er det nødvendig? Jeg spørr fordi jeg ikke vet altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

141 sider med masse blablabla istedenfor skruskruskru. Imponerende.

Hoho, morrogutten :)

Eg har faktisk brukt sjukt med tid på denne bilen, er ikkje fullt så erfaren som mange andre her så ting tar tid med meg.

Kan informere om att bakstilling er komt ned, interiør er ute og motor er ute og på vei i motorbukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...