SpiderPig Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Pyse hahhahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Denne motoren har jo levert 900whp før hvis jeg husker rett, så hvorfor den ikke skal klare 600whp denne gang skjønner jeg ikke helt.. Men ting skjer, så en veit jo aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Denne motoren har jo levert 900whp før hvis jeg husker rett, så hvorfor den ikke skal klare 600whp denne gang skjønner jeg ikke helt.. Men ting skjer, så en veit jo aldri! Motoren har aldri levert 900whp, den er god for det men den har vert bremsa til 702whp før og da var det turbo som ga seg Er nokk turboen som bremsa til neste år og tenker eg...Eg får nokk 40-50 hk kunn på å bygge om eksos, tipper eg får 40hk på å skifte innsug, får nokk litt ekstra ved å justere kammen og i tilegg så skal den over på e85.,...Blir nokk lett 600whp tenker eg Grunnen til att eg gjer meg der er fordi eg føler det er grensa på denne motoren før det bikka til ustabilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Aha.. greit å legge seg på et trygt oppsett. 600whp holder nok lenge til ei lita e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 hvis ikke 600whp holder til en e30 veit ikke jeg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 hvis ikke 600whp holder til en e30 veit ikke jeg altså.. Da vet ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 holder i lange baner hvis man kun skal leke seg på banen og sladde hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 465whp er nokk til att bilen slipper på ratt fra ved gasspådrag på 4 gir, da burde det vere nokk med 600whp ja Kjekt å sjå att det er liv i tråden min igjen foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Ein kompiss redigerte eit bilde av meg og bilen min på skogen, synst det vart litt små kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 141 sider med masse blablabla istedenfor skruskruskru. Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Denne motoren har jo levert 900whp før hvis jeg husker rett, så hvorfor den ikke skal klare 600whp denne gang skjønner jeg ikke helt.. Men ting skjer, så en veit jo aldri! Motoren har aldri levert 900whp, den er god for det men den har vert bremsa til 702whp før og da var det turbo som ga seg Er nokk turboen som bremsa til neste år og tenker eg...Eg får nokk 40-50 hk kunn på å bygge om eksos, tipper eg får 40hk på å skifte innsug, får nokk litt ekstra ved å justere kammen og i tilegg så skal den over på e85.,...Blir nokk lett 600whp tenker eg Grunnen til att eg gjer meg der er fordi eg føler det er grensa på denne motoren før det bikka til ustabilt... 40-50hk ved å bytte eksos? Hva har du på slags sugerør nå da?? Hestene kommer nok når du får på e85, jeg gikk fra 404whp ferdig mappet på 98okt til 440whp på etanol, ferdig mappet. Samme trykk! Vet ikke helt det med innsuget? Ser svenskene kjører mer enn 600whp på originalt innsug. Det er nok helt klart fordeler med nytt innsug, men er det nødvendig? Jeg spørr fordi jeg ikke vet altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 141 sider med masse blablabla istedenfor skruskruskru. Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 141 sider med masse blablabla istedenfor skruskruskru. Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 141 sider med masse blablabla istedenfor skruskruskru. Imponerende. Hoho, morrogutten Eg har faktisk brukt sjukt med tid på denne bilen, er ikkje fullt så erfaren som mange andre her så ting tar tid med meg. Kan informere om att bakstilling er komt ned, interiør er ute og motor er ute og på vei i motorbukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Trukje du skal skrike så høgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå