Gå til innhold

SLETT


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grunnen til att eg gjer meg der er fordi eg føler det er grensa på denne motoren før det bikka til ustabilt...

40-50hk ved å bytte eksos? :shock::shock:

Hva har du på slags sugerør nå da??

Hestene kommer nok når du får på e85, jeg gikk fra 404whp ferdig mappet på 98okt til 440whp på etanol, ferdig mappet. Samme trykk!

Vet ikke helt det med innsuget? Ser svenskene kjører mer enn 600whp på originalt innsug. Det er nok helt klart fordeler med nytt innsug, men er det nødvendig? Jeg spørr fordi jeg ikke vet altså :wink:

Grunnen til auking av hk ved bytte av eksos er att eksosen går ifra 3" til 2.5" heilt bak no, i følge Ringstad ( som eg ikkje stoler heilt på lenger) og eit par karer til som var der skulle det ha mykje å sei.

Når det gjelder innsuget hadde eg ikkje bytta vist ikkje kimmit hadde tilbydd seg å lage eit til meg som eg skal teste for dei...

Blir jo spennande å sjå kva utfallet blir, burde kanskje ha bremsa på bensin med det innsuget berre for å sjå kor stor forskjellen hadde vert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til att eg gjer meg der er fordi eg føler det er grensa på denne motoren før det bikka til ustabilt...

40-50hk ved å bytte eksos? :shock::shock:

Hva har du på slags sugerør nå da??

Hestene kommer nok når du får på e85, jeg gikk fra 404whp ferdig mappet på 98okt til 440whp på etanol, ferdig mappet. Samme trykk!

Vet ikke helt det med innsuget? Ser svenskene kjører mer enn 600whp på originalt innsug. Det er nok helt klart fordeler med nytt innsug, men er det nødvendig? Jeg spørr fordi jeg ikke vet altså :wink:

Grunnen til auking av hk ved bytte av eksos er att eksosen går ifra 3" til 2.5" heilt bak no, i følge Ringstad ( som eg ikkje stoler heilt på lenger) og eit par karer til som var der skulle det ha mykje å sei.

Når det gjelder innsuget hadde eg ikkje bytta vist ikkje kimmit hadde tilbydd seg å lage eit til meg som eg skal teste for dei...

Blir jo spennande å sjå kva utfallet blir, burde kanskje ha bremsa på bensin med det innsuget berre for å sjå kor stor forskjellen hadde vert...

Har du screamer pipe på eksosen? Hviss ikke er det nok litt å hente, men 50hk....... Aldri i verden!

Det blir spennende å se om du får noe ekstra respons med nytt innsug. Men klart, henter du litt her og litt der og går over til e85 med litt ekstra trykk, så har du fort 100 hjulhester mer enn sist. Hvis mappet er bra selvfølgelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nei mulig eg har fått feil informasjon ang eksos :)

Har ikkje screamer nei, vil ikkje ha det heller pga lyden...ææææsj...

Mappet er eg ikkje redd for denne gangen, blir nokk bra :)

Men nokk skriving no eller så blir vel skrammel irritert over att det ikkje skjer nokke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ringstad stoler heller ikke jeg på om dagen. vært mye tull med mappinga hans det siste året.. til blodpris også..

Ser Driftmonkey gutta havarere ein etter ein, er vel han som har mappa dei bilane også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...