Gjerviken Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Tanken skal eg ta meg av i måra eller lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Eg skal sveise lørdag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 No starter bilen lett, film av eksos test kjem mest sansynleg Torsdag Må justere litt ventiler osv først, hørtes fææælt ut med den tikkinga som var iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Idag har vi hatt start på bilen, varmen og alt er perfekt. Problemet er att bilen ikkje går opp på turtall og att eksosen slår tilbake ut lmm, tenning er riktig og den går på alle 6 cylinderene... Vil det da sei att LMM er skikkeleg kaputt? Eller kva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Vegar sprøyta bremse renns inn LMM'en etter att du var godt, og då fekk vi denn opp på 5900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Idag har vi hatt start på bilen, varmen og alt er perfekt.Problemet er att bilen ikkje går opp på turtall og att eksosen slår tilbake ut lmm, tenning er riktig og den går på alle 6 cylinderene... Vil det da sei att LMM er skikkeleg kaputt? Eller kva er problemet? Såg ut som om det lak frå innsugsbelgen.. da eg spruta rensen inn, så kom det mykje på slangane under, så tippe det er eit hol der som gjer at den drar falsk luft får sjå meir nøye på det i måra evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Tilbakeslag i filteret er vist tegn på for lite bensin-> LMM kan være gåen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Tilbakeslag i filteret er vist tegn på for lite bensin-> LMM kan være gåen ja. Vi prøvde 2 stk. men mulig begge er gåene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Dere sjekket selfølgelig etter falskluft først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Dere sjekket selfølgelig etter falskluft først? Ja gjekk over å spraya rundt for å sjekke om det vart noke reaksjon. men ingenting, men på slutten så spraya eg bremserens inn LMM og da gjekk den høgare på turtall ve gasspådrag, og såg at det vart plutselig vått på slangane under innsugsbelgen. så lure på om det er noke der, fekk ikkje sjekka det pga. dårlig tid skal undersøke det meir i måra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 få lufta chlutsjen, og skrua på mellomakselen og då, so blir de herjing ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 om eg ikke husker heilt feil så har den fusket litt på høgre turtall før muli dette er en av e28'en eg hadde men syns og huske det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 om eg ikke husker heilt feil så har den fusket litt på høgre turtall før muli dette er en av e28'en eg hadde men syns og huske det kan ikkje vere så gale som det er no.. for den vil ikkje høgare enn 3000 uansett. om du holder full gass smeller det ut LMM'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Kan vere innsugs belgen om det er hull på undesida jah, einaste plassen eg ikkje spraya... Sjekker det imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Der hadde jeg også hull på min, som drog inn falskluft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå