Vegard-E30 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Birken, kjøøøøøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Skjer det noe her for tiden? Er det effektanlegg du ha på bilen? Eller kommer lyden naturlig? nei, er ikkje framgang enda, han mangler verksted pr.dags dato. all lyden får han pga dtm potta.. er helt spesiell den, aldri hørt noke så fett før:D høres nesten ut som en supra, fin og grov lyd:) må høres irl. dåke karane må gi dere no...så rått var det da ikkje...var jo berre en liten sekser med tennings fusk... Pass kjeften din aperonk Er ikkje så kul den pingle 6`ern din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Henter meg ny bil og motor hoss Kimmit på Aurskog i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Du som kjøper motoren han har tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Du som kjøper motoren han har tilsalgs? Eg skal hente motoren han hadde i M-tech`n hass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Henter meg ny bil og motor hoss Kimmit på Aurskog i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Bilder fra verksted og maling idag Før start, litt som måtte ut Etter litt maling. Første strøk ferdig ( også en av bilene som skal inn ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Handler no Megasquirt. Har bydd på brukt MSD 6a med blaster coil, håper eg får det. Dyser blir handla seinere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Har nettop betalt for Megasquirt, og lufttemp sensor. 880cc dyser blir betalt for imorra, Kimmit Sport Racing ( www.ksr.no ) bestiller for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Skal du bruke fordeler med megasquirt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Skal du bruke fordeler med megasquirt? Er det som er planen no foreløpig iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Her er LITT av det vi kan få plass til i verktedet. Mobil bilde så er dårleg kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 ditta blir knall det..! skulle ønske eg og hadde meg eit verksted! men sikkert greit at eg ikkje har det no i sommer, så eg får gjort litt andre ting oxo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Ja, begynne og komme seg no. Vi har fått inn sofa, stressless som må fikses litt og eit bord. Anlegg, pc osv er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Imorra blir bil og motor henta! Da kjem det bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå