Kentan-racing.com Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Ole e fikk vite det av en av kompisene dine i førde. En som kjøre varebil.. Tror du ha ringt han om han kunne komme og hente bilen me henger.. så e fikk vite det utenom bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Hehe, nei det var gamle eigeren som kjøpte igjen bilen Men jah, sånne rykter sprer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Invester i et skum apparat så er du beredt Bra du står på og fikser den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Til dags dato har ikkje eg gjort en dritt enda, er 2 ung gutter som har stått på som fy:) Evig takknemlig for det Satser på det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jepp, kjem til og bli bra dette prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Der har vi jo karen som skrur for meg jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Sender ikke over noen arbeidslystne karer hit også? Lei av og skru til tider. så hadde vært fint å kunne drikke øl, røyke og fortelle de hva som skal gjøres;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Hehe, du får høyre med dei om du får leige dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Blir bra ditta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 No har gutta vert å skrudd for meg igjen, dei har eit sinnsjukt pågangsmot og er veldig effektive...!! Kan ikkje få sagt kor takknemlig eg er for att dei gidde, no har dei faktisk ribba bilen for interiør, skrapa asfalt plater, dradd ut motoren osv... Dei har funne mykje mindre rust enn eg hadde forventa, var snakk om 2 små rusthål som må sveisast... Resten er overflate som går å pusse vekk Tomt motor rom. Motor med rådebank. Innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Haha, herlig. Misunner deg, jeg måtte gjøre dette drittarbeidet selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hehe, du misunner meg og eg sitte igjen med dårleg sjølvtillit fordi eg var på fylla når dei gjorde dette :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Haha, har lov til å slappe av av og til, dessuten gjør jo disse guttene det av fri vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Sant nokk Skal sta å sjå på karossen idag, har fått tak i en 320 motor som eg skal ha nedi for å EU godkjenne bilen og, så kanskje vi får den i hus ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Ah, høres fornuftig ut. Skal selv kjøpe inn tetningsmasse og asfaltplater for å gjøre ferdig bilen inni i dag, samt sveise igjen reservehjulsbrønnen og grunne hele bagasjerommet. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå