|Ole| Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Grattis med ny bil! Ser ut til eit godt utgangspunkt! Takker, er eit veldig godt utgangspunkt. Er litt små plukk og trenger eit nytt lag med lakk til vintern men sånn er det med gamle biler, ellers så har eg aldri kjørt en E30 som er så stabil og uten vibrasjoner med kant kjørte brock felger, sinnsjukt god bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 hvor er bilen kjøpt? syns jeg har sett akkurat samma bilen før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Det der ligna litt på en handle vogn.. Men stå på, blir vell bra den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 hvor er bilen kjøpt? syns jeg har sett akkurat samma bilen før.. Eg henta den hoss Kimmit i Aurskog, kor den har vert før er eg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Det der ligna litt på en handle vogn.. Men stå på, blir vell bra den og Bilen ser faktisk ganske bra ut in real life, einaste som plager meg er bakfanger og vinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Trur den var her oppe i fjor sommer, møtte den på veien og sto at den var til salgs i sørreisa, men ble solgt til kongsvinger. Hvertfall der det sto den nye selgern va fra for ikke så lenge siden. Mer vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Trur den var her oppe i fjor sommer, møtte den på veien og sto at den var til salgs i sørreisa, men ble solgt til kongsvinger. Hvertfall der det sto den nye selgern va fra for ikke så lenge siden. Mer vet ikke jeg Oki, eg har hørt rykter om att denne har vert innom Møre og Romsdal en plass og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Sikkert noen som vet noe om det men ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Oki, eg syns det burde vere en historikk på vognkort eller en anna plass i hanskerommet Hadde vert spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Oki, eg syns det burde vere en historikk på vognkort eller en anna plass i hanskerommet Hadde vert spennende ja det hadde vært litt kult Ligger vel ikke noen gamle salgsmeldinger der? Husker det lå i serviceheftet mitt når jeg kjøpte sykkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Oki, eg syns det burde vere en historikk på vognkort eller en anna plass i hanskerommet Hadde vert spennende ja det hadde vært litt kult Ligger vel ikke noen gamle salgsmeldinger der? Husker det lå i serviceheftet mitt når jeg kjøpte sykkelen Det skal eg jammen sjekke imorra, har ikkje sett så nøye igjennom hanskerommet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Hehe, litt morsomt å se slikt! Lå b.l.a hvor mye den kostet ny Kom deg hjem å let Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Hehe, litt morsomt å se slikt! Lå b.l.a hvor mye den kostet ny Kom deg hjem å let Hehe, eg er heime. Bilen står i verkstedet vårt Kjem nokk info imorra om eg finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 ganske sikker på at jeg har sett denna i kongsvinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 ganske sikker på at jeg har sett denna i kongsvinger Du har vel ikkje bilder og vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå