Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med ny bil! Ser ut til eit godt utgangspunkt!

Takker, er eit veldig godt utgangspunkt.

Er litt små plukk og trenger eit nytt lag med lakk til vintern men sånn er det med gamle biler, ellers så har eg aldri kjørt en E30 som er så stabil og uten vibrasjoner med kant kjørte brock felger, sinnsjukt god bil å kjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor er bilen kjøpt? :)

syns jeg har sett akkurat samma bilen før..

Eg henta den hoss Kimmit i Aurskog, kor den har vert før er eg usikker på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ligna litt på en handle vogn.. :P

Men stå på, blir vell bra den og :D

Bilen ser faktisk ganske bra ut in real life, einaste som plager meg er bakfanger og vinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur den var her oppe i fjor sommer, møtte den på veien og sto at den var til salgs i sørreisa, men ble solgt til kongsvinger. Hvertfall der det sto den nye selgern va fra for ikke så lenge siden. Mer vet ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur den var her oppe i fjor sommer, møtte den på veien og sto at den var til salgs i sørreisa, men ble solgt til kongsvinger. Hvertfall der det sto den nye selgern va fra for ikke så lenge siden. Mer vet ikke jeg :)

Oki, eg har hørt rykter om att denne har vert innom Møre og Romsdal en plass og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, eg syns det burde vere en historikk på vognkort eller en anna plass i hanskerommet :)

Hadde vert spennende :)

ja det hadde vært litt kult :P Ligger vel ikke noen gamle salgsmeldinger der? Husker det lå i serviceheftet mitt når jeg kjøpte sykkelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, eg syns det burde vere en historikk på vognkort eller en anna plass i hanskerommet :)

Hadde vert spennende :)

ja det hadde vært litt kult :P Ligger vel ikke noen gamle salgsmeldinger der? Husker det lå i serviceheftet mitt når jeg kjøpte sykkelen :)

Det skal eg jammen sjekke imorra, har ikkje sett så nøye igjennom hanskerommet enda #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt morsomt å se slikt! Lå b.l.a hvor mye den kostet ny :) Kom deg hjem å let :D

Hehe, eg er heime. Bilen står i verkstedet vårt ;)

Kjem nokk info imorra om eg finne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...