Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

MS`n min blei levert som eit kretskort med en heil haug lausdeler, motstander osv. Det blei fort eit problem for meg men no har Jaws her på forumet tatt det i hus og skal lodde det :)

Takker han max for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har eg en facelift fanger på vei i posten fra Jan S, kjapp og hyggeleg handel :)

Har og mellom aksling til M3 E36 kassa på vei, den blir vel sendt imorra av "iNthe" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta bensin catch tank og 2stk k0440 pumper og litt an koblinger hoss KSR idag, fekk og MSD 6A med blaster coil stage 2 og BB lamda fra AEM i posten idag :)

zd82hu7oys0915lnufdw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra Ole! Mye effekt tenker du å hente?

Dette er jo mitt først grom bygg så håper på 500+ men rekner ikkje med meir enn 400-500 en plass :)

Blir det mindre blir eg heller ikkje skuffa men med dei delene eg har så ser ikkje eg att eg skulle havne så lavt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, får satse på at du treffer det høyeste du tippet på :) Når er forventet oppstart forresten?

Det vil ikkje eg sei noko om siden ting og tang kan skje underveis, planen var jo Gatebil no til helga men det går ikkje.

Satser på att eg kjem sterkt tilbake til September treffet om penger strekker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sant. Du må hvertfall fortsette å pøse på med bilder når det skjer noe, spennende å følge med :)

Kjekt å høre ;)

Kjem nye bilder i løpet av helga og litt neste uke, har levert M3 vinga til lakk no. Får en original facelift fanger i posten, den skal leveres til lakk samme dag som den kjem, fangern kjem ikkje til å bygge langt nokk ned men kjem til å sjå vesentleg mykje bedre ut enn GTS`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...