|Ole| Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 MS`n min blei levert som eit kretskort med en heil haug lausdeler, motstander osv. Det blei fort eit problem for meg men no har Jaws her på forumet tatt det i hus og skal lodde det Takker han max for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Da har eg en facelift fanger på vei i posten fra Jan S, kjapp og hyggeleg handel Har og mellom aksling til M3 E36 kassa på vei, den blir vel sendt imorra av "iNthe" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Har no bestilt 2 k044 pumper og bensin catchtank av KSR Nermer seg nokke no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ska sei du invisterer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Turbo er du kjører nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Turbo er du kjører nå da? Er nokk en turbo fra det beste av det beste i Asia 68ar eksos og 83 turbin...blir vel ny turbo til vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Henta bensin catch tank og 2stk k0440 pumper og litt an koblinger hoss KSR idag, fekk og MSD 6A med blaster coil stage 2 og BB lamda fra AEM i posten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Dette blir bra Ole! Mye effekt tenker du å hente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Dette blir bra Ole! Mye effekt tenker du å hente? Dette er jo mitt først grom bygg så håper på 500+ men rekner ikkje med meir enn 400-500 en plass Blir det mindre blir eg heller ikkje skuffa men med dei delene eg har så ser ikkje eg att eg skulle havne så lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Hehe, får satse på at du treffer det høyeste du tippet på Når er forventet oppstart forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Hehe, får satse på at du treffer det høyeste du tippet på Når er forventet oppstart forresten? Det vil ikkje eg sei noko om siden ting og tang kan skje underveis, planen var jo Gatebil no til helga men det går ikkje. Satser på att eg kjem sterkt tilbake til September treffet om penger strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Jo, det er sant. Du må hvertfall fortsette å pøse på med bilder når det skjer noe, spennende å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Jo, det er sant. Du må hvertfall fortsette å pøse på med bilder når det skjer noe, spennende å følge med Kjekt å høre Kjem nye bilder i løpet av helga og litt neste uke, har levert M3 vinga til lakk no. Får en original facelift fanger i posten, den skal leveres til lakk samme dag som den kjem, fangern kjem ikkje til å bygge langt nokk ned men kjem til å sjå vesentleg mykje bedre ut enn GTS`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Har idag motatt bakfangern så no skal eg sta å hente den for også levere til lakking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jawn Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Lodder MSe ditt i slutten av helga tenker eg, har fått sånn ca ein plan på ka du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå